propers404 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 HEisann. Skal høre litt på musikk i dag tidlig, da mp3 spilleren fryste helt. Nå får jeg ikke noe respons når jeg trykker eller plugger i usb kablel. Det er en ganske ny iPod Nano 2GB 2.gen (alu. deksel). Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 LA den ligge i noen timer. Da vil den etterhvert slå seg av, og du kan sette den i laderen! God som ny! Evventuellt prøv å restarte den med en knappekombinasjon. (Kombinasjonen finner du i manualen) Leno Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Prøver og utlade den. Prøvd ulike tastekombinasjoner, ser ut til at alt har låst seg. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Takk for svaret ditt Leno. Fikk skrudd den av etter noen timer. Men den ville ikke på igjen.. Hørte bare noen tikkelyder fra den.. Koblet den inn i usb kabelen, og det kom et bilde av Apple logoen. Den funker nå, må bare lades. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå