Lord John Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 The Extremely Unserius Guild Rekruterer! - Navn på guild: The Extremely Unserius Guild (TEUG) - Rank og rating på guild: N/A atm, (ikke så aktiv på gvg fronten - Er det en internsajonal eller norsk guild: Hel-Norsk - Hvordan type spillestil spiller vi mest: (PvE/PvP) Meste pve, kansje pvp når vi er mange nok! - HarThe Extremely Unserius Guild Rekruterer! - Navn på guild: The Extremely Unserius Guild (TEUG) - Rank og rating på guild: N/A atm, (ikke så aktiv på gvg fronten - Er det en internsajonal eller norsk guild: Hel-Norsk - Hvordan type spillestil spiller Jeg mest: (PvE/PvP) Meste pve, kansje pvp når vi er mange nok! - Har vi guild hall og/eller guild kappe: Nei - Har vi teamspeak/vt server: Nei - Har vi website eller/og forum: Nei - Hvor mange medlemer har vi: 2 - Om Jeg søker noen spessiele yrker/professions: de fleste er velkomme Pm Meg Eller Whisp Meg Ingame! ingame Nick er Lord Joffe eller snakk med II Hiroshima II ingame Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 The Extremely Unserius Guild Rekruterer! - Navn på guild: The Extremely Unserius Guild (TEUG) - Rank og rating på guild: N/A atm, (ikke så aktiv på gvg fronten - Er det en internsajonal eller norsk guild: Hel-Norsk - Hvordan type spillestil spiller vi mest: (PvE/PvP) Meste pve, kansje pvp når vi er mange nok! - HarThe Extremely Unserius Guild Rekruterer! - Navn på guild: The Extremely Unserius Guild (TEUG) - Rank og rating på guild: N/A atm, (ikke så aktiv på gvg fronten - Er det en internsajonal eller norsk guild: Hel-Norsk - Hvordan type spillestil spiller Jeg mest: (PvE/PvP) Meste pve, kansje pvp når vi er mange nok! - Har vi guild hall og/eller guild kappe: Nei - Har vi teamspeak/vt server: Nei - Har vi website eller/og forum: Nei - Hvor mange medlemer har vi: 2 - Om Jeg søker noen spessiele yrker/professions: de fleste er velkomme Pm Meg Eller Whisp Meg Ingame! ingame Nick er Lord Joffe eller snakk med II Hiroshima II ingame 7308802[/snapback] hvilket spill Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 The Extremely Unserius Guild Rekruterer! - Navn på guild: The Extremely Unserius Guild (TEUG) - Rank og rating på guild: N/A atm, (ikke så aktiv på gvg fronten - Er det en internsajonal eller norsk guild: Hel-Norsk - Hvordan type spillestil spiller vi mest: (PvE/PvP) Meste pve, kansje pvp når vi er mange nok! - HarThe Extremely Unserius Guild Rekruterer! - Navn på guild: The Extremely Unserius Guild (TEUG) - Rank og rating på guild: N/A atm, (ikke så aktiv på gvg fronten - Er det en internsajonal eller norsk guild: Hel-Norsk - Hvordan type spillestil spiller Jeg mest: (PvE/PvP) Meste pve, kansje pvp når vi er mange nok! - Har vi guild hall og/eller guild kappe: Nei - Har vi teamspeak/vt server: Nei - Har vi website eller/og forum: Nei - Hvor mange medlemer har vi: 2 - Om Jeg søker noen spessiele yrker/professions: de fleste er velkomme Pm Meg Eller Whisp Meg Ingame! ingame Nick er Lord Joffe eller snakk med II Hiroshima II ingame 7308802[/snapback] hvilket spill 7308813[/snapback] Guild Wars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå