turnipkongen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Fikk mitt første digitale speilrefleks(400d) i gårkveld og har tatt en del bilder, noen få som er okey, og ganske mange *kremt* fiaskoer... i dagtidlig tokeg en tur opp i skogen, snapza en del bilder og dette er et av bildene eg kom opp med: kom gjerne med kritikk og synspukt om kva som kunne vert bedre. Endret 18. november 2006 av turnipkongen Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Bare bruk photoshop til å forminske bildene med. Image -> Image Size. Ville satt største til max 1024pixels Selve bildet, var kult på en måte, men syns også det var litt rart. Vanskelig å sette ord på. Selve nøtten(?) er plassert bra, men ville beskjært litt oppe og litt til høyre. Endret 18. november 2006 av Snodre Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Friske fine farger, men blitzlyset gjør det hele litt unaturlig. Mads Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg savner mer skarphet på selve nøtten, men ellers stilig bilde. Enig med Stinky i at blitzen gjør det noe unaturlig, sats heller på en tur ut når det er nok lys (ikke lett i denne årstiden, argh). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå