drugis Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 heysann! har eit lite problem... alt stopper opp etter to minmutters spilling, skjedde for ca ei veke sidan, skjoenner ingen ting av det. det er bare i spill og ikkje i windows. haaper paa raske svar Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Sjekka temperaturer? Mulig at noe blir overoppheta idet du starter å spille. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 kan heilt utelokke temperaturen. alle vifter paa fullt og tempen ligger paa ca 30grader. er ganske frustrert naa. andre forslag? thanks anyway Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Kanskje det er et driverproblem? Prøv å oppdater drivere til skjermkortet. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Kanskje det er et driverproblem? Prøv å oppdater drivere til skjermkortet. 7308671[/snapback] ok skal proeve naa, takk for svar. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 ai ai ai. tenkte eg nett skulle sjekke tempen da. gjikk inn i bios og saag at gradene paa CPU en stod paa 100 GRADER!! og det steig fortsatt. sloekte den saa fort som mulig og det viste seg at kjoeleren hadde loesna fra cpuen. brukte nett ein time paa aa fikse det, har hatt flaks tror eg. det virker naa! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hah! Der har du nok problemet ditt, ja. Alt har nok gått bra nettopp pga at PC-en slår seg av før det blir farlig mye skade på CPU-en. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 der hadde du griseflaks jeg hadde nesten det samme problemet. det var slikat at jeg tror det var 2 av pinnene som holder viften hadde slipt av så jeg hadde en temp på 70-80grader og det kom ikke noe på sjermen så jeg måtte ha ny cpu vifte Lenke til kommentar
drugis Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 takk for hjelpa da folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå