MooseOnTheRun Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har nå fått min 6400. Og er hittil veldig fornøyd. Men hvilke av gratis programmene som man får med er det vært å bruke? Og hva gjør de? Google desktop er vell ubrukelig eller? Mcafee bruker jeg nå... Lurer også på hvordan mus jeg kan bruke til denne pcen. Skal brukes til CS, GTA san andreas og noen andre... Tenker på MX1000. Har dere noen bedre alternativer?skal absolut helst være trådløs Tenker på å kjøpe disse høytalerne til den: http://no.europe.creative.com/products/pro...8&product=12209 creative vivid 80. Noen erfaringer med disse? takk for svar! ps: noen drivere det er vært å installere??til x1400 eller no? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Du kan bruke alle mus med usb-tilkobling til den. Hva skal du forresten med nye høytalere? Jeg synes de innebygde holder lenge jeg... edit: Leif har ikke juleferie enda. Endret 18. november 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Til X1400 er omegadrivers (www.omegadrivers.net) det selvsagte drivervalget. Om du gidder er det å anbefale å formatere pc'en, legge inn windows på nytt og bare de programmene du har bruk for. Vil gi deg en raskere pc enn om du sånn som nå kjører de programmene Dell mener du har bruk for. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Du kan bruke alle mus med usb-tilkobling til den. Hva skal du forresten med nye høytalere? Jeg synes de innebygde holder lenge jeg... edit: Leif har ikke juleferie enda. 7308656[/snapback] skjønner jo hvilke muser som funker til den, men mente en som var grei til spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå