Kimelimm Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei! Har tenkt å lage en flash side, men trenger hjelp til å lage selve layout og slik, er det noen tutorials for det? har søkt men finner ikke (gjelder HW og Google ) Takk for svar Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Ikke lag hele websider i flash. Enkle headers og andre interkative elementer i flash er greit, men jeg er generelt i mot hele websider laget i flash. Det kan bli veldig fint å se på, men ellers.. neee. My opinion. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg liker heller ikke hele websider i flash. Hvis du går inn på feil meny er det så lett å trykke tilbake, og da går man jo ut av websiden. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 ok noen ting da? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Du lurer på hvordan du kan lage fine ting i flash? Well I'll tell you! sIFR 2.0: Rich Accessible Typography for the Masses! Endret 18. november 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 en video tutorial eller med bilder takk? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Dette er ikke HTML-spørsmål. Hva i alle dager gjør dette i forumet for "Web-design, HTML og CSS", ville noen sagt. Men jeg skal heller gi deg et tips! Prøv deg frem med Macromedia (Nå Adobe) Flash. Du får den i en pakke sammen med Dreamweaver og annet knask. Veldig enkelt for den som ønsker å lære seg ting fra bunnen av, siden du jobber både på grafisk front og kodefront. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Dette er ikke HTML-spørsmål. Hva i alle dager gjør dette i forumet for "Web-design, HTML og CSS", ville noen sagt. 7310123[/snapback] Så bra at du tar med deg diskusjoner fra andre tråder for å forsøple videre Hadde vi hatt et flash-forum å kunne jeg flyttet tråden dit, men siden spørsmålet er om flash som design så passer den sikkert inn i webdesign Flashkit har en del greie gjennomganger. Husk bare at less is more - ikke fyll opp med masse forstyrrende effekter. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Ikke bit på agnet da. Flashkit har mange gode gjennomganger ja, og som du sier så er det veldig viktig å ikke overdrive med effekter. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Takk skal teste Flash Kit, men det er jo ingen egen kategori for flash? EDIT: Ingen tuts der? koster penger antar jeg? er jo ikke bilder av effekten engang :S Endret 18. november 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 BTW tenker spesielt på Layout til siden min! Lenke til kommentar
maZe-- Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 kimmag, bruk Macromedia Flash så finner du tutorials på pixel2life Denne siden inneholder mange gode og fine tutorials. Lykke til Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 The Flashblogg er en herlig side med videotutorials og nedlastbare .fla-filer viss du er mer av den late typen. Shonah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå