Zephyr Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Vel...dårlig emnetittel, men kommer ikke på noe bedre. Jeg trenger 8 stk "dingser som ligner på denne. Er ikke helt fantastisk med paint, men burde skjønne opplegget. Skal brukes til lyddemping av harddisker. Den bør ikke være større enn 3-4cmx2-3cm med rundt 4mm hull. Har noen sett noe som ligner på dette noen sted så blir jeg veldig glad Endret 19. november 2006 av Zephyr Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hvordan kan den bli god til støydemping ? Få tak i et par strikker og ta ut CD brenneren din, sett strikkene tvers over brønnen, og sleng HD inn mellom strikkene. = 0 lyd. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 jau da, men den skal ikke brukes direkte på diskene. Har akkurat bestillt 56 o-ringer så skal ikke stå på det. Disse dingsene skal brukes til å henge 16 disker i et "rack" opp i kabinettet. Lenke til kommentar
sunbug Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Snodig prosjekt. Sjekk byggmakker. De har mye sliike vinker og festefraketter i div størelser. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 hehe...litt snodig ja, men helt logisk når du ser prosjektet Tror jeg har kommet på en annen løsning også, men kom med flere forslag. Byggmakker skal sjekkes Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Kva materiale? Aluminium, stål, plastikk? Har du aluminiumsplater er det ikkje så vanskeleg å kutte til eit par plater, borre hull og feste dei på kvarandre med lim eller kanskje tinn? Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Aluminium eller stål er vel krav her. Siden de skal holde 16 disker opp er vel ikke lim eller tinn(??) noe god løsning? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Stålplater på eit par millimeter er ikkje så vanskeleg å kutte, er du heldig har du kanskje ein kamerat som kan sveise dette saman. Den rektangulære delen finnes kanskje i butikkane, men trekanten er eg litt meir tvilande til. Ei bedrift som driv med stålproduksjon kan sikkert bygge til deg, men det kan bli dyrt. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Jepp...tror nok jeg må forenkle den utgaven litt.. Gidder ikke betale masse for å få til akkurat de hvis de ikke finnes ferdig. Blir nok 2mm alu tenker jeg...eller 1mm stål. Takker for svar Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Tviler på at det er noe som er akkuratt som du vil ha det, og som selges på "vanlige" steder. Du kan jo lage de selv ved å kutte, sveise og drille? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hvorfår må dere alttid overdrive så inni HE....... Det er ikke noe problem og lime sveise få den frest ut av et stykke men hvorfor ikke gjøre det litt enklere? Eventuelt kan du kjøpe 90graders hyllebraketer og montere to og to Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Genial løsning det der Tror nok det blir noe sånt noe ja, skulle jo tenkt på det seff Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå