DilliMusic Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 heisann. på min gamle pc har jeg en ekte cd key men den brukes ikke lenger. på den pc-en jeg har fått av broren min har han xp pro men vil ha home. kan jeg bruke den andre koden på denne pc-en? siden jeg ikke skal bruke den andre pc-en Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 jeg tror nå det, vis det ikke er OEM.... Sempron Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 18. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 hmm det er den key-en som fulgte med da jeg kjøpte pc-en. er det OEM? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 ja men hvorfor nedgradere fra xp pro til xp home? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 18. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) fordi den er på engelsk. han studerer i utlandet så han har sin key i den. men vil ha min norske versjon. men er det bare til å installere på nytt home versjon så taste inn koden? er det noe jeg bør vite?? Endret 18. november 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå