Sigmund_Freud Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 For at dette skal fungere "live" når noen ringer deg så må du ha en Symbian-basert telefon fra Nokia med 3G eller en Windows Mobile-basert telefon fra eksempelvis QTek, I-Mate osv.. Greit å få presisert 'Se hvem som ringer' koster vel også 1 kr dagen? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det stemmer såvidt meg bekjent med 30 kr måneden å bruke denne tjenesten. Lenke til kommentar
Panasony Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Telenor er opptatt av å tilby de tjenestene de kan tjene mest penger på. De vet at tant og fjas selger, og tilbyr derfor der. NetCom er (til en viss grad) flinkere til å utvikle tjenester som faktisk har en viss nytteverdig, og prøver på den måten å tiltrekke seg nye kunder/beholde kunder. At ikke flere gjennomskuer Telenors alltid like smidige måter å melke kundene sine på overrasker meg. Man trenger ikke ha gått BI for å skjønne hvorfor selskapet går så det suser. Brød og sirkus! Forresten har jeg også gratis personsvar med mitt NetCom BusinessTalk gjennom Ownersbuy.no. Endret 19. november 2006 av Panasony Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 NetCom er (til en viss grad) flinkere til å utvikle tjenester som faktisk har en viss nytteverdig, og prøver på den måten å tiltrekke seg nye kunder/beholde kunder. 7318763[/snapback] Er faktisk litt enig i det, selv om Netcom også prøver seg på unyttige ting som Jukebox o.l. Et pluss er uansett at det er gratis! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Dette syns jeg er nyttig, og har hatt bruk for det flere ganger, feks når jeg var i Nederland og hadde av telefonen på flyet, når jeg var uten dekning, eller når telefonen har vært tom for strøm. Jeg har OneCall, men det holder tydeligvis at jeg er på NC sitt nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg