Gå til innhold

min historie om aktivering av windows.

tanju

Anbefalte innlegg

Alt startet ved at en harddisk ble ødelagt og jeg måtte kjøpte nytt. Jeg kjøpte en ny en, og satte den inn. Jeg hadde ett problem, jeg trengte en windows installasjons cd, jeg ville ikke bruke flere lapper på den cd`n, så jeg lånte en ubrukt av en kompis. Jeg installerte, surfet og hygget meg i 30 dager!

Den siste dagen var skummel, jeg måtte aktivere. Jeg tenkte det var null stress og startet pcn etter 31 dager med bruk, jeg for meldingen "du må aktivere før du kan fortsette til windows" etter bruk av en time eller to, begynte jeg å bli veldig irritert, jeg ringte windows og tastet inn 9 grupper med siffer og fikk meldingen at det ikke ble godkjent. Jeg har fra før, 4 cd keys, 1 installasjons cdkey for xp home, 1 oppgradering for xp home og 2 oppgradering for xp pro.

Etter å ha ringt windows, kom jeg på noe! Jeg kunne formatere pcn deretter bruke den i 30 dager til. Jeg satte inn cdn jeg lånte av kompisen min. I oppstarten kommer meldingen opp "trykk en tast for å starte fra cd-rom" og pcn reagerer ikke etter å ha gjort dette 10-20 ganger. Den går direkte til "du må aktivere før du kan fortsette til windows".

Hva kan jeg gjøre?

Håper noen vil hjelpe meg med etpar tastetrykk! :ermm:

TAKK TIL ALLE PÅ FORHÅND! :love::love::love::love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Microsoft har 24t aktiveringstjeneste - med bakvakt for de som ikke får til den automatiske funksjonen.

Du bør virkelig ringe de og få en gyldig kode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Microsoft har 24t aktiveringstjeneste - med bakvakt for de som ikke får til den automatiske funksjonen.

Du bør virkelig ringe de og få en gyldig kode.

hvordan det`? hehe

7314648[/snapback]

Din post #4 impliserer at du ikke har lest eller forstått hva jeg skrev i post #2.

oki, takk folkens! er de tilgjengelig 24/7? klem

7313293[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

De fikset aktivering av serverlisenser 0300 på en lørdag - natt til søndag, så det er nok heller holdningen din når du ringte de.

Hva med å ringe de nå?

Eller nå?

Kanskje... NÅ..?

Er jo gratis å ringe, så det bør ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...