tanju Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Alt startet ved at en harddisk ble ødelagt og jeg måtte kjøpte nytt. Jeg kjøpte en ny en, og satte den inn. Jeg hadde ett problem, jeg trengte en windows installasjons cd, jeg ville ikke bruke flere lapper på den cd`n, så jeg lånte en ubrukt av en kompis. Jeg installerte, surfet og hygget meg i 30 dager! Den siste dagen var skummel, jeg måtte aktivere. Jeg tenkte det var null stress og startet pcn etter 31 dager med bruk, jeg for meldingen "du må aktivere før du kan fortsette til windows" etter bruk av en time eller to, begynte jeg å bli veldig irritert, jeg ringte windows og tastet inn 9 grupper med siffer og fikk meldingen at det ikke ble godkjent. Jeg har fra før, 4 cd keys, 1 installasjons cdkey for xp home, 1 oppgradering for xp home og 2 oppgradering for xp pro. Etter å ha ringt windows, kom jeg på noe! Jeg kunne formatere pcn deretter bruke den i 30 dager til. Jeg satte inn cdn jeg lånte av kompisen min. I oppstarten kommer meldingen opp "trykk en tast for å starte fra cd-rom" og pcn reagerer ikke etter å ha gjort dette 10-20 ganger. Den går direkte til "du må aktivere før du kan fortsette til windows". Hva kan jeg gjøre? Håper noen vil hjelpe meg med etpar tastetrykk! TAKK TIL ALLE PÅ FORHÅND! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Microsoft har 24t aktiveringstjeneste - med bakvakt for de som ikke får til den automatiske funksjonen. Du bør virkelig ringe de og få en gyldig kode. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er ingen problem i heile tatt å ringe til kundeservice og få ein cd-key til å aktivere med. Husk at 1 cd-key kan berre verre i bruk på 1 pc om gangen. Lenke til kommentar
tanju Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 oki, takk folkens! er de tilgjengelig 24/7? klem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 oki, takk folkens! er de tilgjengelig 24/7? klem 7313293[/snapback] Hva skrev jeg i mitt første svar? Lenke til kommentar
tanju Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Microsoft har 24t aktiveringstjeneste - med bakvakt for de som ikke får til den automatiske funksjonen. Du bør virkelig ringe de og få en gyldig kode. hvordan det`? hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Microsoft har 24t aktiveringstjeneste - med bakvakt for de som ikke får til den automatiske funksjonen. Du bør virkelig ringe de og få en gyldig kode. hvordan det`? hehe 7314648[/snapback] Din post #4 impliserer at du ikke har lest eller forstått hva jeg skrev i post #2. oki, takk folkens! er de tilgjengelig 24/7? klem 7313293[/snapback] Lenke til kommentar
tanju Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 ringte dem i natt, og sa at jeg måtte prøve før klokken 22:00. Uansett fikk de ikke hjelpe meg, dritt windows håper de brenner i helvete Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 De fikset aktivering av serverlisenser 0300 på en lørdag - natt til søndag, så det er nok heller holdningen din når du ringte de. Hva med å ringe de nå? Eller nå? Kanskje... NÅ..? Er jo gratis å ringe, så det bør ikke være noe problem. Lenke til kommentar
tanju Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 var faktisk jæævli hyggelig mot hun dama, de ba meg prøve å "oppdatere" cd keyen, og det funket ikke. Jeg ringte tilbake og hun sa at hun ikke kunne hjelpe meg, jeg ba henne sjekke cd-keyen min, men det ville hun ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå