tanju Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei, min bærbar, toshiba satellite går noe uffattelig tregt og er veldig keen på ny ram brikke til den, noe forslag? gode rambrikker til toshiba satellite? håper på svar! Lenke til kommentar
Makky Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Du får nok ikke så mye hjelp med infoen du gir oss. Du må nok fortelle hvilken modell maskinen er eller type ram du skal ha. Lenke til kommentar
tanju Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 hmm.. takk for svar! hvor finner jeg info om denne `bærbare pcn? det eneste som står utenpå "satellite", den er egentlig ikke så gammel, kjøpte den for 2 år siden. Kan jeg selv bytte ram brikke på den? ett annet spørsmål. Jeg har en stasjonær, med hovedkort Abit IC7-G, jeg hadde 2 x 512 twinMOS -hovedkortet, supports 4 DIMMs Dual DDR 400 with ECC. Jeg klarte å ødelegge en av de to brikkene. Har du noe forslag til ny bra brikke jeg kan kjøpe? på noe rundt 1000-1500,- ? takk mann! Lenke til kommentar
tanju Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 fant info! Brikketype : Intel® 82852/55 Graphics Controller Dac-Type : Internal Minnestørrelse: 64mb Kortnavn : Intel® 82852/55 GM/GME Controller bios info : intel video bios Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Om du leser selv hva du skriver, så burde du se at det der viser hva slags grafikkontroller som sitter i maskina di og hvor mye minne som er til grafikken. Står det ikke modellnavn, serienummer el.l. på maskina di? Google opp det du finner av tall og bokstaver på den og håp på det beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå