oceana Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 heisann, har en pc som i det siste har blitt herja av en lillebror, den sliter nå med et kjedelig lite program som heter "Purity Scan"....Dette programmet (tror jeg) fører til at det kommer popups i mengder, og jeg har ikke klart å finne ut hvor det ligger hen...Så jeg lurer på om noen her vet hvordan jeg kan kvitte meg med det, eventuelt om det finnes noen programmer designet for å fjerne all mulig slik dritt som kommer inn på maskina... Maskina har også fått det for seg at den skal reboote konstant, så med en gang jeg slår den av tar det 2 sekunder også restarter den. Og dette fortsetter selv om jeg drar ut strømmen og putter den inn igjen, eller om jeg trykker inn powerknappen. Frustrerende. Maskina kjører MS XP home hvis det skulle ha noen betydning.. takker for alle svar som dere kan gi meg, er ikke min maskin så jeg må få fikset dette snarest... Lenke til kommentar
oceana Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 ingen som vet? jeg trenger seriøst hjelp med dette problemet, skulle vært fiksa i løpet av helga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå