CCola Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Svetter utrolig mye under armene, spesielt når jeg er nervøs, spiller spill osv. Dette er blitt veldig irriterende ettersom jeg svetter mye på fester også (da passer det ikke med rød skjorte). Svetter på hele overkroppen, ikke i øynene. Slik som nå, svetter jeg ikke i det hele tatt. Svetter mer på fest, enn jeg gjør i gymmen, sier litt. Jeg har prøvd å barbert noen centimeter av hårene under armene uten stor hjelp. Har også prøvd andre deodoranter deriblant "Stop24". Hva kan jeg gjøre? Barbere meg totalt under armene? Og hvis det er ikke noe som hjelper, er det noen tips for å ikke vise det noe særlig da? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Prøve å finne ut hvorfor du er så nervøs? Vil tro problemer litt der, siden du ikke svetter mye til vanlig. Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Ta en tur til nærmeste apotek og skaff deg 25% aluminiumklorid i sprit som en roll-on-deodorant. Denne er vesentlig sterkere enn Stop24-tullet, og fjernet hele svetteproblemet for min del. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Som Ehrgeiz sier prøv Aluminiumklorid. Den funker garantert. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Som Ehrgeiz sier prøv Aluminiumklorid. Den funker garantert. 7308591[/snapback] Jepp. Å barbere vekk alt, det vet jeg ikke om er så lurt, hjalp absolutt ikke for meg for noen år siden. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Som Ehrgeiz sier prøv Aluminiumklorid. Den funker garantert. 7308591[/snapback] Jepp. Å barbere vekk alt, det vet jeg ikke om er så lurt, hjalp absolutt ikke for meg for noen år siden. 7308690[/snapback] Og prøv for all del ikke å påføre Aluminiumklorid i armhulene etter du har fortatt en eventuell barbering. Da skal jeg love deg smerter du sent glemmer Jeg var også plaget med sterk svetting før, nå påfører jeg Aluminiumklorid før sengetid ca hver 14. dag og bruker stopp 24 daglig. Fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Skal prøve det. Takker Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er ikke Jerka et vindundermiddel mot svette under armene`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå