Gå til innhold

Når kommer neste DX10

exin89

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på når de neste DX10 korta kommer, ser det som litt unødvendig å kjøpe 7950GT nå. Men jeg syntes også 8800GTS er litt dyrt.

Så hvis noen viste dette så hadde det vert fint. (hvis noen vet da).

Eller så blir det vel bare å håpe på at prisen på 8800GTS synker før jul.

OT

Får jeg utnyttet det skjermkortet klarer med en E6400 som er godt overklokka på luft?

Hvilken kjøler ambefales til E6400 som skal klokkes mest mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hardware.no hadde en artikkel for litt siden om at det muligens vil lanseres 5 varianter basert på 8800-brikken, men sier ikke noe om eventuelt når. Ta en titt her.

DailyTech rapporterer om at det er planlagt 9 flere DX10-kort/modeller fra nVidia i tillegg til de 2 vi alt har. Det spekuleres i om det kommer nye modeller i februar. Se her.

Lenke til kommentar

E6400 med Zalman 9700 kjøleren høres bra ut, og da med ett DX10 kort så blir det bra. Flere som har klart å klokke E6400 til 3,4+ og E6300 er ofte oppe i 3,2 så tror nok E6400 klarer mere enn 3,4 hvis man bare har ett godt HK, og RAM. Jeg skal ha den opp i 3,6 har jeg tenkt, og vil den ikke (av andre grunner enn temp) så selger jeg den og kjøper ny :p

Med en Zalman 9700NT = Sølvfarge, og grønt lys. Så blir det fint på et EVGA 680i SLI kort tenker jeg :D

jeg ville annbefalt Zalman 9700 kjøleren for cpuen din

6400 klokker vel bra, så du for den lett oppimot 3.4ghz med den kjøleren

Så du mener jeg klarer over 3.4Ghz siden du sier det er lett å nå 3.4Ghz?

Edit: Noen som vet om kjølepastaen som følger med Zalman kjøleren er spesielt bra? eller bør man investere i f.eks Arctic silver 5?

Endret av exin89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...