Ohny Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Lurer på åssen speaker det er på Lenovo sine bærbarer, per i dag er det Harman/Kardon som er det beste lyden man kan få? Lenke til kommentar
coban Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg har en liten Lenovo 12" gjennom jobben som jeg bruker, den har IKKE god lyd for å si det sånn:-) Men jeg bruker den da heller ikke til å spille film osv. Men jeg har et sett med PORTAPRO ved siden av som gir meg utmerket lyd. Dersomd du er på utkikk etter en LAPTOP med god lyd anbefaler jeg Toshiba m/ Harmon Kardon eller HP med Altec Lansing. Og hvis du virkelig ønsker å ta den helt ut så kjøp Qosmio fra Toshiba - det er helt vanvittig god lyd!:-) Lenke til kommentar
Scullyy Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 samme her. har en lenovo bærbar med SJUKT lav maks lyd... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Snakket med en selger, han mener det fins H/K høyttalere på noen Lenovo laptoper, kan det stemme? Lenke til kommentar
coban Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ikke såvidtmeg bekjent, men jeg vet ikke alt om alle pc'er heller. Les på lenovo.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå