CurSe Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Fant ikke noen tråder angående shots på forumet, så jeg må vel starte en selv for å finne ut hvilke shot'er dere liker best. Personlig så er det vel "færnett"(aner ikke hvordan det skrives) jeg drikker oftest på byen. Har fått inntrykk av at det er særdeles få som liker denne shot'en, men jeg liker den uansett. Det var noen som sa at den er noe av det sterkeste man kan få servert på byen, noen som kan bekfrefte/avkrefte det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Sterkere shot enn vodka bør du lete litt etter Men du mente kanskje av vanlige shots.. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Iskald Jägermeister? Lenke til kommentar
starks Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 sjekk ut JägerBattery.. høres kanskje ikke godt ut, men test det Fantastisk stoff! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Sambucca er vel noe av det beste man kan shotte. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 sjekk ut JägerBattery.. høres kanskje ikke godt ut, men test det Fantastisk stoff! 7327711[/snapback] Er vel ingen shot, men ja det er godt. Støtter Sambucca! Lenke til kommentar
ulvenett Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 "færrnett" hva er det, Snakker mi om Fernet brancha her kanskje, trur ikke det er noe sterkere enn ann vodka, altså 40%. Men uansett så ja, det er en fin sak det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 I mine øyne er det bare en shot som gjelder og den heter José Cuervo... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 I mine øyne er det bare en shot som gjelder og den heter José Cuervo... 7339313[/snapback] Glemte jeg helt, det er himmel (...også går jeg plutselig rett i bakken). Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Tja, hvorfor ikke blande litt? Dersom du er på byen med kamerater og det er din tur til å spandere, så er det ingenting som slår det å bestille en "Flatliner". Denne består av: To cl sambuca i bunn. To cl tequila helles via en skje oppå sambucaen (slik at det ikke blander seg). Avslutt så med åtte dråper tabasco. Tabascoen vil legge seg mellom sambucaen og tequilaen og vil se ut som små gullfisk som svømmer rundt i glasset ditt. Alltid en fornøyelse å se på reaksjonen til kamerater etter at de har tømt glasset, spesielt de som ikke har smakt det før. Om det er godt? Nei, egentlig ikke, men det er uhyre effektivt, dessuten gir den en stor underholdningsverdi! Endret 23. november 2006 av AskBurle Lenke til kommentar
Legion Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 man får vel ikke kjøpt noe værre enn 40% på bar i norge vel (?) jeg kan ikke få meg til å huske å ha sett norsk 60... uansett, Chartreuse 55% er en real jævel om noen har lyst på et lite eventyr neste gang. ellers så er nok tequila suicide den som svir mest Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Tja, går ikke av veien for en Pisang Ambon heller jeg, men for ALL DEL ikke for mange! :-D En annen type shot som kan være en oppfrisker innimellom øl'ene som har litt mindre risiko for kadesefaktor er jo Fishermanshot. Frisk, god og holder ikke mer enn en 20-25%. Mener å huske at det finnes en som heter Sailor også, samme smak men holder 40%. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Off, orker ikke fisherman! Egentlig er jeg mer på øl. Sikkert fordi jeg bare er 19, og ikke alltid like lett å få seg noen shotter på byn. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 B52 (Original) 1/3 Baileys 1/3 Kahlua 1/3 Cointreau B52 (Am. versjon?) 1/3 Baileys 1/3 Kahlua 1/3 Grand Marnier Begge bygges lagvis i shotglass Flaming Lamborghini Har ingen anelse hvordan denne lages... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå