kongkongle Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Bare lurte på om det har mye å si om man plasserer radiatoren på toppen av kabinettet, i forhold til å plassere den i bunn? Er det mange grader forskjell på vanntemperaturen? Endret 18. november 2006 av kongkongle Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bare lurte på om det har mye å si om man plasserer radiatoren på toppen av kabinettet, i forhold til å plassere den i bunn? Er det mange grader forskjell på vanntemperaturen? 7307745[/snapback] Som de fleste vet så stiger jo varmen, så i bunn av maskinen vil det alltid være kaldest. Men om det har så mye å si hvor du har radiatoren vet jeg ikke Lenke til kommentar
phuma Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bare lurte på om det har mye å si om man plasserer radiatoren på toppen av kabinettet, i forhold til å plassere den i bunn? Er det mange grader forskjell på vanntemperaturen? 7307745[/snapback] Mest sannsynligvis ikke, men det kan gjøre det.. du må si litt mer om hvordan oppsettet ditt ser ut Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 En klar ulempe ved å legge radiatoren i bunnen er at du må hele tiden holde det støvfritt. Pc'en blir jo da en slags støvsuger Lenke til kommentar
Duality Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Plasser den hvor det passer deg best! Lenke til kommentar
kongkongle Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Da går jeg for radiatoren i toppen jeg. Takk for svar Lenke til kommentar
Duality Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Lykke til! Noen bilder av ferdig oppsett? Lenke til kommentar
kongkongle Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Lykke til! Noen bilder av ferdig oppsett? 7317013[/snapback] Takk Har ennå ikke bestillt noe, bare prøver å tenke ut hva slags deler jeg bør kjøpe. Endret 20. november 2006 av kongkongle Lenke til kommentar
Duality Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Vis oss når du er ready2go Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå