Forumforumforum Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har du noen spesielle planer for bilen ? Stereo? Interiør? Interiørbilder ønskes også btw! Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 stereo'n min ligger under panseret nå Blir vel å ta ut det som sitter i nå. Bare ha noe småtteri. Interiøret er å blir orginalt. Liker JDM style DVD opplegget mitt er til salgs for en som kommer med ett bra bud! (har kvitteringa ett eller annet sted så jeg kan finne ut hvor mye det kosta nytt) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvorfor selge det ? er jo greit med litt multimedia også? Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Nei for jeg får ikke slått på vifta eller noe. skjermen står i veien. Så har han gamle eier'n har skjært og ordna i dasjbordet for å få plass, å sånn det vil ikke jeg ha det. Derfor selger jeg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ok.. Hadde jo vært greit å spart på det da, kunne ha laget et prosjekt ut av det ? Eller, om du ikke interesserer deg for sånnt kan du vel like godt selge det Ellers var den jo fin inni også, tross slitt skinn i setet? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Smoooth interiør! Hvor mye skal du selge dvd opplegget for da? Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Aner ikke jeg, hva byr du? (seriøse bud) kosta 7000-8k nytt tror jeg Lenke til kommentar
Faris Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Nåja.. bare lurte på hva du tenkte deg for dem. Litt for dyrt for meg akuratt nå hvertfall Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Kom med ett bud du føler du kunne tenke deg å gi for det. Så skal jeg sette meg i tenkekroken Lenke til kommentar
oletider Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 var digg bil du hade fått deg da. skulle gjerne hatt en sånn. heldig gris:) Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Takker for det Nye bilder kommer så snart jeg har fått snurr på den gamle pc'n min Stay tuned Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ekstremt fin bil du har der Mye ga du for den? mye har den gått? Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Pris vil jeg ikke gi ut, og km 164 Er utrolig glad i den bilen, og blir bare mere å mere glad i den Så tusen takk for tilbakemeldingene! Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Lå lavt og fint den bilen! Likte det bilde som var rett bakfra. Fin bil! Hold den clean da. Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Denne bilen forblir orginal, med orginale fangere osv. Skal bare ha på noen spreke felger, 2,25" eksos med 4" utblås og skal snart få orginal blinklys i fangeren (kjøpe nye på Hondabutikk 2100kr for to stk.) Skal det være så skal det være Lenke til kommentar
OHell Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Skikkelig fin bil du har fått deg. Fikk lyst på en CRX når ejg blir 18 jeg å nå Lenke til kommentar
_carinata60_ Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) har vi det morro her gutter, OFFTOPIC! Driter i hva dere synes vett, tipper at crx-vtec ikke har laget prosjekt tråd for pisspreik..Mvh Endret 26. november 2006 av _carinata60_ Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Nå skjønte ikke jeg hva som var ment med yeah right jeg da men? Har ahn lyst på crx når han er 18 så har han vel det... Setter pris på at det som blir skrevet her er i det minste retta til bil da. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Da holder vi oss on-topic heretter. Brudd medfører som vanlig spanking, warn og utkasting. Lenke til kommentar
_carinata60_ Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Enkelte greier ikke å holde pisspreiket sitt inni seg ass, ganske irriterende når en tråd blir full av sånn uintressant posting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå