Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min crx vtec


crx-vtec

Anbefalte innlegg

Dette er da min bil, en Honda crx i-vt (vtec)

 

Er en 150 hk i den nå ca 130hk på hjula.

Er 17 år enda, så bilen blir ikke brukt til daglig (noen den blir gjort til våren 07) innen den tid så blir noe nye felger, carbon leppe og litt småtrimming (dvs. nye kammer, grenrør, innsug osv)

Denne bilen har vært min drømmebil i noen år nå, og i sommer gikk dette i oppflyllelse :thumbup:

 

Cimg1618.jpg

 

Cimg1632.jpg

 

Cimg1630.jpg

 

Cimg1627.jpg

 

Kommer mere ettehvert som det begynner å skje ting :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Crx del sol og civic fra 1992-1995 har det som kalles B16A2 motor med hydrulisk clutch å noe flere finesser og 160hk, B16A1 som sitter i civic og crx fra 1990-1992 har 150 med vaier clutch å det som mangler av nymotens greier :cool:

 

Jeg har spara meg til denne bilen selv, så ja jeg har kjøpt den selv å ikke fått :yes:

Lenke til kommentar
Crx del sol og civic fra 1992-1995 har det som kalles B16A2 motor med hydrulisk clutch å noe flere finesser og 160hk, B16A1 som sitter i civic og crx fra 1990-1992 har 150 med vaier clutch å det som mangler av nymotens greier :cool:

 

Jeg har spara meg til denne bilen selv, så ja jeg har kjøpt den selv å ikke fått :yes:

7308030[/snapback]

 

Og B16A(husker ikke tallet) fra Civic Coupe 99-00 har 170hk :) Dette flytter på seg, og reaksjonen på "enkle" mods er en ganske bra økning i motsetning til mange andre motorer.

 

Skal jeg ha sugemotor, blir det en Honda!

Lenke til kommentar

Er blitt så glad i bilen min nå, så nei jeg kommer ikke til å vrake den! Skal bli brukt med omsorg å omtanke. :love:

 

Vært CRX fan i mange år så drømmebilen skal bli brukt pent! Flere skal bli vettu, tenkte jeg skulle vente litt å se om det var noen som spurte etter bilder se, gidder ikke legge ut 30 bilder å ingen tilbakemeldinger

 

Men takker for varmende tilbakemeldinger godtfolk! Bare å slenge inn flere :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...