Straffa Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Flere som har sett den? Imponert hvor mye arbeid de har lagt ned i GoW Endret 18. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Fikk meg desverre ikke CE-versjonen... Utsolgt. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har CE utgaven, men så langt har jeg ikke rørt noen annen disc enn selve spillet! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Kjøpte den vanlige versjonen, men angrer litt. Hadde vært gøy å se behind the scenes materialet nå som jeg har fått se hvor fantastisk bra spillet var. Er noe av dette tilgjengelig på nettet? Hvis ikke håper jeg det blir tilgjengelig for innkjøp på marketplace. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Skaffet meg Collectors Edition i går jeg også på EB Games. De flirte godt da jeg nevnte det med Space World sa at det kun var de som skulle selge CE i Norge. De hadde ikke hørt om det en gang. De flirte ikke da jeg fortalte at jeg hadde spilt GoW i flere dager ved å kjøpe det et annet sted. Og nå ville bare sikre meg CE i stedet (solgte standard versjonen til en kompis). Ikke sure på meg, men mente at de som overholdt avtalen med distrubitøren (som dem selv gjorde) gikk tapende ut når slikt ble gjort. Åkke som... Har ikke sett bonus videoen ennå. Men har sett andre videoer om hvor mye arbeid de ligger bak slike spill. Og da kjennes piratkopiering enda værre ut. Så du løken over meg i tråden - laster ned fra de vante stedene... Vel vel.. skal ikke starte den diskusjonen her. Men gleder meg til å se videoen når jeg er ferdig med campaign. Driver på aller siste bossen nå... Endret 18. november 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 jævlig morsomt med monstrene fra gow er med på filmen,... og på slutten med den store saaken med motion sensorer.. lo meg i hjel.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Skaffet meg Collectors Edition i går jeg også på EB Games. De flirte godt da jeg nevnte det med Space World sa at det kun var de som skulle selge CE i Norge. De hadde ikke hørt om det en gang. De flirte ikke da jeg fortalte at jeg hadde spilt GoW i flere dager ved å kjøpe det et annet sted. Og nå ville bare sikre meg CE i stedet (solgte standard versjonen til en kompis). Ikke sure på meg, men mente at de som overholdt avtalen med distrubitøren (som dem selv gjorde) gikk tapende ut når slikt ble gjort. Åkke som... Har ikke sett bonus videoen ennå. Men har sett andre videoer om hvor mye arbeid de ligger bak slike spill. Og da kjennes piratkopiering enda værre ut. Så du løken over meg i tråden - laster ned fra de vante stedene... Vel vel.. skal ikke starte den diskusjonen her. Men gleder meg til å se videoen når jeg er ferdig med campaign. Driver på aller siste bossen nå... 7309592[/snapback] Når du har sett bonus DVD må du nok ta en runde GoW igjen Holder på med Hardcore nå. Stopper ikke der, må gjennom spillet på insane når den er åpnet Endret 18. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
zeox Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hva er på disken egentlig? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Skaffet meg Collectors Edition i går jeg også på EB Games. De flirte godt da jeg nevnte det med Space World sa at det kun var de som skulle selge CE i Norge. De hadde ikke hørt om det en gang. De flirte ikke da jeg fortalte at jeg hadde spilt GoW i flere dager ved å kjøpe det et annet sted. Og nå ville bare sikre meg CE i stedet (solgte standard versjonen til en kompis). Ikke sure på meg, men mente at de som overholdt avtalen med distrubitøren (som dem selv gjorde) gikk tapende ut når slikt ble gjort. Åkke som... Har ikke sett bonus videoen ennå. Men har sett andre videoer om hvor mye arbeid de ligger bak slike spill. Og da kjennes piratkopiering enda værre ut. Så du løken over meg i tråden - laster ned fra de vante stedene... Vel vel.. skal ikke starte den diskusjonen her. Men gleder meg til å se videoen når jeg er ferdig med campaign. Driver på aller siste bossen nå... 7309592[/snapback] Når du har sett bonus DVD må du nok ta en runde GoW igjen Holder på med Hardcore nå. Stopper ikke der, må gjennom spillet på insane når den er åpnet 7312545[/snapback] Kom meg helt igjennom spillet på casual i dag. Spiller på hard core sammen med Spillarkivet - har joinet hans game i dag. Men akkurat nå har jeg matpause og pustepause. Fy f... utrolig bra på hard core.. Dr Peedee Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 min trofaste live buddie får ikke spillet før på mandag... gleder meg til å spille det coop over live Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hmm, vet noen om det finnes en "gratis" mulighet til å få med seg Making-of videoen? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det var en løk i denne tråden tidligere som klarte det, men når er vist posten hans sporløst vekk! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det var en løk i denne tråden tidligere som klarte det, men når er vist posten hans sporløst vekk! 7314667[/snapback] Kanskje det var en sjalott-lauk og Arne Brimi kom og henta'n ? Åkke som - så på disc'n i natt. Og egentlig folkens - dere går ikke glipp av så mye synes jeg. Race to E3 tror den ene videoen het, og den mener jeg bestemt lå ute på Marketplace en stund. En annen video var med barna til de som jobbet der, de gikk rundt og intervjuet pappa'ene sine og gjorde søte/morsome ting som amerikanere elsker. Tror det kan ha vært noe utviklerne gjorde som gest til familiene sine kanskje. Den var for jula 2005 og ender med at alle i Epic synger en julesang sammen. Og så er det noe som tror hette MTV spots - små innslag om Cliffy B og litt annet. Noe av den virket som outtakes fra Race to E3 videoen. Intervjuene er av typen "I hope people will like this game" - "we try to do this and this and blalalal". Ikke så mye konkret om hvordan man utvikler et spill. Race to E3 var nok mest interessant - får se en litt mere vanlig menneskelig side av Cliffy B. Sammen med kjæresten, at det blir slutt med henne en par uker før E3 som gjør at han må flytte midt opp det hektiske, at de omtrent ikke har tid til å sove og jobber døgnet rundt (alle ser egentlig jævlig trøtte ut), at han er dritnervøs for hvordan det skal gå på E3, at Microsoft legger skikkellig press på de og egentlig ikke vill ha med motorsaga! Men Epic står på sitt, vi får se fra flere møter der de diskuterer dette med Microsoft bare dager i forkant av E3. De andre i E3 og bossene til Cliffy B kaller han for "a media whore" (eller noe sånt) - "he loves that stuff". Det er også diverse trailere men de kan vi se på nettet på lovlige steder. Så ingenting å gjøre seg kriminell for Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Men alt dette har vi jo sett før. Det virker som de bare har tatt videoene som ligger ute på GameTrailers og satt dem i system. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det meste du beskriver der Dr. Peedee har jeg sett på en video for ganske lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå