Gå til innhold

GoW CE bonus disk. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaffet meg Collectors Edition i går jeg også på EB Games. De flirte godt da jeg nevnte det med Space World sa at det kun var de som skulle selge CE i Norge. De hadde ikke hørt om det en gang. De flirte ikke da jeg fortalte at jeg hadde spilt GoW i flere dager ved å kjøpe det et annet sted. Og nå ville bare sikre meg CE i stedet (solgte standard versjonen til en kompis). Ikke sure på meg, men mente at de som overholdt avtalen med distrubitøren (som dem selv gjorde) gikk tapende ut når slikt ble gjort. Åkke som...

Har ikke sett bonus videoen ennå. Men har sett andre videoer om hvor mye arbeid de ligger bak slike spill. Og da kjennes piratkopiering enda værre ut.

Så du løken over meg i tråden - laster ned fra de vante stedene...

Vel vel.. skal ikke starte den diskusjonen her.

Men gleder meg til å se videoen når jeg er ferdig med campaign. Driver på aller siste bossen nå...

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jævlig morsomt med monstrene fra gow er med på filmen,... og på slutten med den store saaken med motion sensorer.. lo meg i hjel..

Lenke til kommentar
Skaffet meg Collectors Edition i går jeg også på EB Games. De flirte godt da jeg nevnte det med Space World sa at det kun var de som skulle selge CE i Norge. De hadde ikke hørt om det en gang. De flirte ikke da jeg fortalte at jeg hadde spilt GoW i flere dager ved å kjøpe det et annet sted. Og nå ville bare sikre meg CE i stedet (solgte standard versjonen til en kompis). Ikke sure på meg, men mente at de som overholdt avtalen med distrubitøren (som dem selv gjorde) gikk tapende ut når slikt ble gjort. Åkke som...

Har ikke sett bonus videoen ennå. Men har sett andre videoer om hvor mye arbeid de ligger bak slike spill. Og da kjennes piratkopiering enda værre ut.

Men gleder meg til å se videoen når jeg er ferdig med campaign. Driver på aller siste bossen nå...

7309592[/snapback]

Når du har sett bonus DVD må du nok ta en runde GoW igjen

Holder på med Hardcore nå. Stopper ikke der, må gjennom spillet på insane når den er åpnet :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

7309592[/snapback]

Når du har sett bonus DVD må du nok ta en runde GoW igjen

Holder på med Hardcore nå. Stopper ikke der, må gjennom spillet på insane når den er åpnet :)

7312545[/snapback]

Kom meg helt igjennom spillet på casual i dag. Spiller på hard core sammen med Spillarkivet - har joinet hans game i dag. Men akkurat nå har jeg matpause og pustepause. Fy f... utrolig bra på hard core..

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Det var en løk i denne tråden tidligere som klarte det, men når er vist posten hans sporløst vekk!

7314667[/snapback]

Kanskje det var en sjalott-lauk og Arne Brimi kom og henta'n ?

Åkke som - så på disc'n i natt. Og egentlig folkens - dere går ikke glipp av så mye synes jeg.

Race to E3 tror den ene videoen het, og den mener jeg bestemt lå ute på Marketplace en stund.

En annen video var med barna til de som jobbet der, de gikk rundt og intervjuet pappa'ene sine og gjorde søte/morsome ting som amerikanere elsker. Tror det kan ha vært noe utviklerne gjorde som gest til familiene sine kanskje. Den var for jula 2005 og ender med at alle i Epic synger en julesang sammen.

Og så er det noe som tror hette MTV spots - små innslag om Cliffy B og litt annet. Noe av den virket som outtakes fra Race to E3 videoen.

Intervjuene er av typen "I hope people will like this game" - "we try to do this and this and blalalal". Ikke så mye konkret om hvordan man utvikler et spill.

Race to E3 var nok mest interessant - får se en litt mere vanlig menneskelig side av Cliffy B. Sammen med kjæresten, at det blir slutt med henne en par uker før E3 som gjør at han må flytte midt opp det hektiske, at de omtrent ikke har tid til å sove og jobber døgnet rundt (alle ser egentlig jævlig trøtte ut), at han er dritnervøs for hvordan det skal gå på E3, at Microsoft legger skikkellig press på de og egentlig ikke vill ha med motorsaga! Men Epic står på sitt, vi får se fra flere møter der de diskuterer dette med Microsoft bare dager i forkant av E3. De andre i E3 og bossene til Cliffy B kaller han for "a media whore" (eller noe sånt) - "he loves that stuff".

Det er også diverse trailere men de kan vi se på nettet på lovlige steder.

Så ingenting å gjøre seg kriminell for ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...