Gå til innhold

Skjermkort/-Driver Feil. Kan ikke spille filmer.

Tmz

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lenge hatt et problem med skjermkortet mitt. Av en eller annen merkelig grunn fungerer ikke de nyeste nividia driverene til mitt Gefore 6600 GT kort. Den driveren som følger med på cden funker helt fint, samme med noen få andre gamle drivere. Jeg kunne selvsagt bare brukt disse gamle driverene hadde det ikke vært for at jeg for nedsatt ytelse i spill. Det som skjer når jeg laster ned en ny driver er at jeg ikke kan spille av filmer. Prøver jeg å spille av en film begynner pcen først å lagge/hakke noe inni helsikete. Er ikke snakk om litt lagg, det er slik at jeg får gjort noen ting, lukke et program tar kanskje 10 min og skjermen blir svart vært 5 sek. Ellers funker alt fint, jeg har ihvertfall ikke lagt merke til noe, det er kun når jeg åpner en film/videoklipp

Driverene lastes ned fra www.nvidia.com. Jeg har prøvd drivercleaner uten at det hjalp noe(vet ikke om jeg brukte det riktig tho).

Det jeg da lurer på er om det er en liten mulighet for at det er en feil på skjermkortet mitt? Eller er det bare jeg som ikke har gjort alt riktig? Kan noen være så snille å forklare grundig hva jeg burde gjøre? Er ganske lei av dette nå.

Mine specs:

AMD Athlon 3200+

Kingston 2x 512 ram

Geforce 6600 GT 256mb

Er ikke helt sikker på hvilket hovedkort jeg har.

På forhånd takk :)

MvH Anders

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...