Gå til innhold

Hva -er- det med damepupper?

Patience

Anbefalte innlegg

Hva -er- det med damepupper?

Her kommer man hjem en dag, etter en fuktig men vellykket natt på byen med -den- dama.. Søt, vakker og lekker. Og med en barm som får lille forplantningspetter til å gni seg i ballene av vellyst..

Man demper lyset.. fomler med klærne.. kryper til køys.. og oppdager.. "..noe er borte..noe skulle ha vært her.. akkurat -der-..

".. hvor i faen ble det av puppa til dama?

En hopper opp av senga, løper bort, og ta opp BH-en .. og ser nøye etter;

"..ble de igjen oppi her?.."

silikon-bh.jpg

I disse dager forskes det jo faen meg mer på hvordan man skal løfte en kvinnes byste, enn hva det gjøres for å løse kreftgåten. Med det resultatet at kvinnebarmen til selv dem mest flatbrystede kvinne, fremstår som to sperreballonger på en melkesprengt bortgått ku i kautokeino om våren..

I det du løser ut spenna, og tar av det berømte plagget, får du brått følelsen av:

a) Ha sjekket opp en transvesitt, og ber til vår herre om at det neste du finner nå ikke er brysthår, eller at dama har større stell enn deg..

b) At du har vært altfor hardhendt.. og revet puppene av dama. De ligger inni BH-en et sted..

c) ..eller.. du har blitt LURT!

Fnurt! Det er hardt å være mann.. Synes ikke dere?

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, vi nordmenn er jo uansett kjente for å klare oss med det vi har, så det burde jo gå greit til syvende og sist, men jeg hadde følt meg lurt jeg også. Synes ikke noe om å bruke sånne bh-innlegg. Greit nok at det kanskje gir damen en bedre selvfølelse, men om det skulle ende opp mellom laknene så er det jo den nedturen. Driver med noe som heter forventningsstyring her på jobben.

Lenke til kommentar

Tja, etter at dama har rullet ut karen.. eller i noen tilfeller må den vel dekomprimeres.. så er vel alt fryd og gammen..

Men om det skulle være at det gikk andre veien, så får man vel den vanlige "løgnen" om at størrelsen betyr ikke noe.. og at det var i allefall en fin innpakning :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...