Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte onanerer du? (Gjelder jenter og)


Gjest KIM pedersen

Hvor ofte onanerer du? (ca)  

1 436 stemmer

  1. 1. Hvor ofte onanerer du? (ca)

    • Mer enn et par ganger per dag
      66
    • Et par ganger per dag
      195
    • Hver dag
      395
    • Annenhver dag
      247
    • Et par ganger i uka
      312
    • En gang i uka
      41
    • Et par ganger i måneden
      35
    • En gang i måneden
      9
    • Sjeldnere
      11
    • Aldri
      20
    • Hva er onani?
      16
    • Det avhenger av ulike faktorerer og varierer veldig
      88


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det har VELDIG mye med situasjonen å gjøre. i toppform gjør jeg det gjerne 5 - 10 ganger dagen. men det blir tatt igjen, men gjennomsnitt 2 ganger uka ved vonde områder, for eksempel en fot.

 

så når jeg er 100% frisk blir det veldig mye. er visst en kåting jeg!

Lenke til kommentar

Aner ikke hvorfor jeg er sånn, men har sluttet med å gjøre det "ofte".

 

1 gang å måneden eller noe.

 

Forøvrig synes jeg spørsmålet er litt vagt.

Onanerer jeg, så er det ikke snakk om å ta et par drag, men gjøre hele leksa.

 

Kanskje det er litt forskjell på jenter og gutter på den måten?

Lenke til kommentar

hvor ofte jeg onanener, har vel veldig mye med lyst å gjøre. om jeg har hodepine eller andre smertefrembringende plager, er det mest sansynlig null og niks.

 

men jeg onanener i gjennomsnitt 4-6 gang dagen. og det er IKKE kødd.

Lenke til kommentar
Ja, for da vil den minke betraktelig  :p

 

Jeg følte det slik iallfal. Hadde god aktivitet før jeg fikk dame, men ettersom vi begynte med kosingen, følte jeg ikke for det lenger. Nå som det er historie, er jeg tilbake der jeg var (dvs. noen ganger i uka).

9616911[/snapback]

 

Hvis han kommer inn i et forhold, så kommer det vel sikkert til å minke ja.

 

Men hvis det blir "et knull på byn" eller noe sånt, så kan det nok bli en del mer i ettertid ;)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Hvor ofte onanerer du?

 

Jeg holder ikke følge, jeg bare gjør det når jeg vil ;) Uansett hva slags situasjon jeg er i. Spiller jeg CS, så sier jeg BRB, er jeg på skolen, sier jeg at jeg må på do ;) Hva gjør dere? og hvor ofte? Sånn generellt sett, vil jeg si at jeg runker ca. 1-2 ganger per dag.

 

Håper på mange svar ;)

7307479[/snapback]

Onanerer du på skolen? Det blir vel litt mistenkelig hvis du er på dass i mer enn 5 min?

Skjønner heller ikke at du klarer å bli tent på grisete, piss-stinkende skoletoalett.

Man kan jo noen ganger bare runke på trass da. Bedre enn å sitte i mattetimen i alle fall :)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Hvor ofte onanerer du?

 

Jeg holder ikke følge, jeg bare gjør det når jeg vil ;) Uansett hva slags situasjon jeg er i. Spiller jeg CS, så sier jeg BRB, er jeg på skolen, sier jeg at jeg må på do ;) Hva gjør dere? og hvor ofte? Sånn generellt sett, vil jeg si at jeg runker ca. 1-2 ganger per dag.

 

Håper på mange svar ;)

7307479[/snapback]

Onanerer du på skolen? Det blir vel litt mistenkelig hvis du er på dass i mer enn 5 min?

Skjønner heller ikke at du klarer å bli tent på grisete, piss-stinkende skoletoalett.

Man kan jo noen ganger bare runke på trass da. Bedre enn å sitte i mattetimen i alle fall :)

9638247[/snapback]

 

Du har jo de som tenner på matte.

 

MMMMmmHHH 1+2 AWWH YEAAAAH 40^104 aaah, deilig!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

"SYKE" barn, ser ut som flertall her runker hele tiden:p

Jeg synes ikke er ekkelt, men ikke noe bra for å si det sånnt.. Må tenke VELDIG langt bak etter, når jeg først runka. Jeg klør på penisen min, og rører på den utenfor for boxern min, min ikke noe runking for min del

Lenke til kommentar
"SYKE" barn, ser ut som flertall her runker hele tiden:p

Jeg synes ikke er ekkelt, men ikke noe bra for å si det sånnt..

9639052[/snapback]

Runking er bra for både mental og fysisk helse. (Med mindre man har en eller annen leveregel som gjør at man får dårlig samvittighet og skyldfølelse. Da er det bare bra for den fysiske helsen)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...