Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte onanerer du? (Gjelder jenter og)


Gjest KIM pedersen

Hvor ofte onanerer du? (ca)  

1 436 stemmer

  1. 1. Hvor ofte onanerer du? (ca)

    • Mer enn et par ganger per dag
      66
    • Et par ganger per dag
      195
    • Hver dag
      395
    • Annenhver dag
      247
    • Et par ganger i uka
      312
    • En gang i uka
      41
    • Et par ganger i måneden
      35
    • En gang i måneden
      9
    • Sjeldnere
      11
    • Aldri
      20
    • Hva er onani?
      16
    • Det avhenger av ulike faktorerer og varierer veldig
      88


Anbefalte innlegg

jeg ble også veldig overasket over gjennomsnittet her på forumet. jeg trodde jeg var en "freak" som onnanerte daglig. :p supert med slike poster som sikkert får opp selvtillitten mange folk når de ser at det ikke bare er dem som onanerer mye.

 

mem har nok blitt litt sjeldnere i det siste. merker at det blir en mye større nytelse vis man venter en dag eller to for hver gang man gjør det.

Endret av fredblic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, jeg gjør det når det passer meg jeg også egentli xD  er ikke sånn som bestemmer dag og tidspunkt og slikt.

"ja hver fredager og mandager skal jeg onanere klokken 9"

7757214[/snapback]

Da jeg var yngre (rundt ti?) følte jeg meg som en freak som onanerte såpass ofte, så jeg bestemte meg for egne dager jeg skulle å lov til å gjøre det på. xD

Brøyt jeg det, måtte jeg holde meg i ei uke. Og det va pain :p

 

Var vel like etter å ha fått orgasme for første gang.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Blir vel gjennomsnittlig 1 gang per dag, opptil 2-3 en sjelden gang.

 

Da jeg var i slutten av 11-års alderen fikk jeg min første orgasme, og jeg kan forsikre dere om at bazukh egentlig ikke var så snål :p. En gang bestemte jeg meg til og med for ikke å runke før jeg fylte 18 :ermm: :!:. Rart hva man får seg selv til å tro med en gang man oppdager hva man kan oppnå ved å bevege armen opp og ned gjentatte ganger mens man holder et fast grep rundt det man en gang kalte "pøngla" :D

 

Så har vi han typen i klassa mi. Fyr som tror han er skikkelig kul, og har derfor gitt seg selv den rettigheten å behandle folk flest som dritt. Han har blant annet forstua den ene fingern min en gang for circa et halvt år sia, ved å ta hånda mi og bøye fingern min bakover. Så satt han og lo. Koselig type, ikke sant?

 

Men til saken: Det har seg slik at en annen type i klassa mi, synes det er veldig artig å erte folk med at de runker hele dagen, mens han sier hva de kan finne på mens de holder på. "'Mamma, du må hjelpe meg å runke!' Høhøhø." Så hver gang han erter noen som ikke kommer høyt nok opp på popularitetskalaen til fingerknekkern, kommer fingerknekkern bort og sier noe sånt som: "Øh, nei. Er du dum? Han har ikke begynt å runke enda," eller "han vet ikke hva runking er for noe."

 

Ja, det går jo an å være naiv.

 

Jeg vet ikke hva dette har med saken å gjøre, men jeg sier det like vel. En gang i engelstimen da lærern sa vi skulle ha noen "oral lessons," er det vel ikke en type som spør om vi skal lære om sex? Joda. Lærern blir skikkelig frustrert, og begynner å prate om hva for sprøe inntrykk ungdommen får fra media nå til dags. Han som spurte spørsmålet, er en skikkelig "minigankstah", med 5 nummer for store klær, bandana, caps og 2'ere i karakterboka. Saken blir vel mye bedre av at lærern anklager ham for å kle seg som en gangbanger? Joda ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...