bradland Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Leser en del om at wlan på 9100 ikke er så mye å skryte av. Blant annet er signalstyrken/rekkevidden dårlig. Stemmer dette? Dersom jeg går til anskaffelse av en 9100 ønsker jeg selvsagt wlan-forbindelse i HELE huset. Har i dag en Linksys WRT54G-ruter. Vil jeg få problemer med oppkobling/signalstyrke? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Rekkevidden er helt ok... kommer ann på routeren din rett og slett. Jeg har til og med dekning hos naboen min med Qtek 9100. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg har heller ikke noe problem med wlan styrken på min. Den er helt ok. Men selvfølgelig bedre på en laptop, men det sier seg jo selv. Hvor i huset er routern plassert, og hvordan hus er det etc? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Betongvegg og signaler fra andre enheter (bluetooth mm) kan forkorte rekkevidden Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Betongvegg og signaler fra andre enheter (bluetooth mm) kan forkorte rekkevidden 7308881[/snapback] Ja, betongvegger demper ofte signalstyrken... Kommer også an på om mange rundt deg har W-LAN på samme kanal som det AP man selv har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå