Erlend0_o Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 DC++ bruker opptil 70% av CPUen selv om jeg verken laster opp eller ned. Pcen min se signatur. Er dette normalt? Det ser jo ikke ut som om det programet skal bruke så pass mye det er jo som å se i notepad med den "graffiken" som er i DC++ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Reinstall? Er vel nesten "første bud" Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Reinstall? Er vel nesten "første bud" 7307191[/snapback] Har prøv glemte å si det. Og btw har verisjon 0.698 Endret 17. november 2006 av Erlend0_o Lenke til kommentar
HansErik Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Du må huske på at DC++ lager checksum/hash av alle filer du deler. Frem til den har laget dette ferdig for alle filene, så bruker den mye av CPUen. Såvidt jeg husker, kan du se om den holder på med dette nederst i venstre hjørne av programmet. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Beginning with version 0.4032, files will be shared only once they have been hashed. Det er denne prossesen som krever cpu. La den gå en time eller 2 så roer den seg. H Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Du må huske på at DC++ lager checksum/hash av alle filer du deler. Frem til den har laget dette ferdig for alle filene, så bruker den mye av CPUen. Såvidt jeg husker, kan du se om den holder på med dette nederst i venstre hjørne av programmet. 7307373[/snapback] Og for å "overga" hash så bytter du til klienten odc. Eneste bakdelen jeg ser med det er at visse servere nekter odc Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Høres ut som hashing. Trykk på "show indexing progress" for å se om du hasher filer, hvilket betyr at filene som er i dine delte mapper blir lagt til din share. Anbefaler ldc++ når du ser deg lei på de litt begrensede mulighetene i dc++ Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Du må huske på at DC++ lager checksum/hash av alle filer du deler. Frem til den har laget dette ferdig for alle filene, så bruker den mye av CPUen. Såvidt jeg husker, kan du se om den holder på med dette nederst i venstre hjørne av programmet. 7307373[/snapback] ok var dette tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 En ting. Om du ønsker at alle andre programmer skal gå "glattere" mens du hasher så kan du gå på CTRL+ALT+DEL, Velge prosesser og bla ned til dcplusplus.exe ellernoe. Høyreklikk den og gå til alternativet angi prioritet. Velg lavere enn normalt og vips. maskinen prioriterer nettleseren, spillet eller programmet fremfor dc++ sin hash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå