frdrk Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Noen som kan anbefale en god og gratis brannmur? Brukte tidligere zonelarm men har fått meg norton og de krasjer vist nok (ber hverandre avinnstalere hverandre osv). skal brukes på en maskin så ikke noe sånt stort server nettverks brannmur program. bare noe enkelt men sikkert som blokkere ting som jeg ikke ønsker skal sendes/mottas noen forslag? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Windows XP med SP2. Enkel og grei brannmur... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Sygate personal firewall! Vet ikke om du får lasta ned fra siden deres lengre, men har en installfil liggende hvis du vil ha (100% lovlig) Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Zone Alarm, enkelt og gratis Lenke til kommentar
frdrk Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Zone Alarm, enkelt og gratis 7307460[/snapback] som sakt her norton nå og zone alarm og norton virker ikke serlig godt sammen. skal prøve ut sygate.. tar fortsatt imot forslag Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Dersom du har en gammel maskin, anbefaler jeg å kjøre Smoothwall på den som en dedikert brannmur. Pentium 1 er tilstrekkelig. Det er enkle greier, kjører det selv og kan anbefale det. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 selv bruker jeg comodo firewall, den er ganske streng så den kan føles litt innviklet, siden den gir ganske mange advarsler, en litt mer brukervennlig brannmur for nybegynnere er sunbelt kerio personal firewall, den gjør det den skal og forstyrrer deg ikke så mye Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Bruk AVG Antivirus og Zone Alarm Bruker det selv, funker hest Hadde Norton før, men etter en lang kamp klarte jeg til slutt å avinstallere det... AVG free antivirus er minst like bra som Norton Zone Alarm er til å anbefale, men hvis du vil bruke Norton får du bare bestemme selv Lenke til kommentar
mkon Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Windows sin firewall til sperrer greit inn. Men er ikke oversikt over ut og inn koplinger evt. samkjør Netlimter 2 for oversikt ut/inn + evt firewall i den og. Aldri hatt tull med det Men zone alarm og avg er også et bra forsalg. Bruker avg selv, tar mindre ressurser og er bedre enn norton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå