Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn og klemming. Klemmer du?

Gutter/Menn: Klemmer du andre gutter/menn?  

513 stemmer

1. 1. Gutter/Menn: Klemmer du andre gutter/menn?

• Ja, ofte
      65
    • Ja, av og til
      153
    • Ja, men sjeldent
      156
    • Nei, det har ikke skjedd, men det er ikke meg i mot
      26
    • Nei, jeg synes det er ok å slippe
      84
    • Nei, manneklemmer synes jeg er avskyelig
      28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe imot å klemme gode kamerater. Skjer som oftest på skøy, men hvis en kamerat er ordentlig trist eller no, så har jeg ingen problemer med å gi han en klem. Synes ikke det er homofilt å gi en annen gutt/mann klem, det blir bare dumt å si det. Jeg er rimelig sikker på min legning, men hvem vet, kan jo være jeg er bifil. Tviler uansett på det. Er det unormalt å gi en annen gutt/mann en klem?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg gir ofte kompiser klemmer, men som oftest er det for tull, men det er klart jeg tenker det er godt å kunne klemme kompiser - ihvertfall i ettertid. Det er liksom ikke sånn at jeg bare klemmer for å klemme; jeg synes det er godt å klemme(nei, har ikke noe med min legning å gjøre), men nærhet er bare godt :)

Lenke til kommentar

Jeg klemmer guttevenner jeg kjenner godt, ikke noe galt i det. Men det er forskjell på klemmer... Gutter får en bamseklem kropp mot kropp, men da en kompis introduserte det å bøye seg fram med kinn mot kinn, kjente jeg at det virket litt feil. Jeg vil ikke kjenne skjeggstubber når jeg klemmer.

OT: Når det gjelder jenter, er det ofte koselig med kinn mot kinn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Altså, når jeg klemmer en gutt er det i spesielle sammenhenger. Jeg gjør det ikke ofte pga. at andre syntes ofte det er homsete. I mine øyne er det greit om man ikke gjør det hele tiden.

Lenke til kommentar
De fleste har sikkert fått med seg saken om Giske som ville gi Stoltenberg en klem, og at Stoltenberg følte seg beklemt og prøvde å unngå Giskes klem.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138227

Hva synes du om manneklemmer? (Da tenker jeg ikke på barneklemmer)

7307070[/snapback]

ha ha ha, ja den artikkelen har jeg fått med meg. Jeg skjønner ikke helt hvorfor Stoltenberg trakk seg tilbake, men jeg synes Giske er litt småherslig skal jeg si det selv. Så jeg skjønner jo på èn måte at han trakk seg unna, men grunnen er dog ukjent.

Selv klemmer jeg bare hvis motparten tar initiativ. Jeg går ikke rundt å klemmer på menn. Min måte å hilse på er å smile, kanskje et lite blink med høyre øye, håndhilsener, vinke med hånda opp i en halv-nazi hilsen (Ikke nazi hilsen da, men litt sånn hvis man er på avstand)

Men som sagt, hvis motparten tar initiativet å vil klemme, så klemmer jeg tilbake. Gjorde dette faktisk ved en nyttårsaften for et par år tilbake. Han hadde ikke barbert seg.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kan gi kompiser klem engang i blandt, men det skjer som regel bare på fest når jeg skal si "Jeg er så glaaad i deg!" eller noe sånt :wee:

Foretrekker helt klart å klemme jenter :)

7353941[/snapback]

Jenter må man jo nesten klemme bakfra, puppene kommer jo i veien. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg er en klemme-venn, som klemmer på alt og alle.

Inkludert gutter :)

Man trenger ikke å se skjevt på en bare pga en klem. Man skal se på det som koselig, og vise at man bryr seg om venner.

Tror ikke at det er så mange som synes at det er utrolig fælt i grunn, men liker å si det pga at de ikke vil bli sett på som homser. Men man er ikke homse pga en klem.

Så ja til klemmer, til alle! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...