Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn og klemming. Klemmer du?

Gutter/Menn: Klemmer du andre gutter/menn?  

513 stemmer

1. 1. Gutter/Menn: Klemmer du andre gutter/menn?

• Ja, ofte
      65
    • Ja, av og til
      153
    • Ja, men sjeldent
      156
    • Nei, det har ikke skjedd, men det er ikke meg i mot
      26
    • Nei, jeg synes det er ok å slippe
      84
    • Nei, manneklemmer synes jeg er avskyelig
      28

Anbefalte innlegg

For meg er det rett og slett ikke så naturlig å klemme kamerater, men har ikke noe spesielt mot det... det er bare så mye mer naturlig å gi en venninne en klem. Ser meg ikke selv som homofob på noen måte, men det er bare sånn det er.

7311690[/snapback]

Slik ser jeg og det. Virker som de mest hardbarkete antihomofobistene, for å kalle dem det, liker å påpeke trekk i oppførselen til andre som absolutt må ha noe med at man hater homofile.. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
På fylla blir det mye klemming, men ellers er det ikke særlig ofte...

7310405[/snapback]

Gir som regel ikke så ofte, men jeg avviser heller ikke de som føler et behov for klem, men jeg klemmer Göncz! :D

7313905[/snapback]

nåeh :love:

Men liksom, har ikke noe imot litt mannekos, ingenting galt i det. Folk som synes slikt er gay er usikker på sin egen legning.

Lenke til kommentar
nåeh :love:

Men liksom, har ikke noe imot litt mannekos, ingenting galt i det. Folk som synes slikt er gay er usikker på sin egen legning.

7314017[/snapback]

Det vil jeg også tørre å påstå. Jeg føler meg utrolig trygg på meg selv og min legning, gutter kan vel få det meste de, men de tenner meg ikke. Det er nok jenter man faller for, ja. :)

Lenke til kommentar

jeg syns det er helt ok å klemme andre gutter/ menn. pleier jo å klemme familemedlemmer for eksempel. det er jo noe annet vil sikkert noen si da, og er forsåvidt enig i det, men allikevel. hender at jeg klemmer kompiser også. men jeg veit hvilke jeg kan klemme og ikke klemme da.

Lenke til kommentar
Joa, klemmer jeg. Har ihvertfall ikke noe problem med å gjøre det. *Gir alle i tråden en klem* ;)

7315477[/snapback]

Æsj, er du homo eller?

Neida, *klemme tilbake*

Uansett; det jeg ville skrive her var egentlig en kommentar til TH_Neo; jeg klemmer aldri familiemedlemmer uten om søstrene mine (på 7 og 10 år).

Lenke til kommentar
Joa, klemmer jeg. Har ihvertfall ikke noe problem med å gjøre det. *Gir alle i tråden en klem* ;)

7315477[/snapback]

Æsj, er du homo eller?

Neida, *klemme tilbake*

Uansett; det jeg ville skrive her var egentlig en kommentar til TH_Neo; jeg klemmer aldri familiemedlemmer uten om søstrene mine (på 7 og 10 år).

7332516[/snapback]

okei;) hender at jeg gjør det, ihvertfall når deter lenge siden jeg har sett dem sist.

Lenke til kommentar

"Ja, men sjeldent"

Visste ikke helt hvilket alternativ jeg skulle velge. Jeg klemmer ikke venner. Det er unaturlig for meg. Hvis en kamerat vil ha en kos så...vel, han får ikke det av meg! Det hender derimot at familiemedlemmer får en klem. Besteforeldre spesielt. Vet ikke hvor lenge jeg har dem, det gjør litt vondt å tenke på.

Lenke til kommentar
gutteklem er da ikke noe spesielt. jeg klemmer hvem som helst.. bestemor tilogmed.. :p

mener dessuten at denne burde vært postet i "politikk, religion og samfunn  " i stedet for "sex og samliv"...

7338031[/snapback]

Ja, det er jo ikke rart man kan få homofobe tanker når en slik tråd dukker opp i "sex og samliv" :p

Jeg har ikke noe stort behov for å klemme alle jeg ser, men hvis noen kommer og skal ha en klem, så får de en. I fylla blir det mer av slikt, for da er jo alle så gode venner...

Lenke til kommentar

De som jeg vet ikke liker klemmer, får ikke klemmer. Å tvinge en klem på noen gjør bare vondt verre. Men generelt sitter klemmene løst :)

Dersom folk tror jeg er homo fordi jeg klemmer gutter skal de få lov til det. Det er deres fulle rett, akkurat som det er min fulle rett å klemme andre dersom jeg føler for det. Riktignok med den andres tillatelse da ;)

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...