Caveman Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 hei, jeg har ett lite problem på dette forumet som jeg syntes er utrolig irriterende. når jeg svarer på tråder f.eks om kvelden, vil jeg gjere forsette å svare eller lese dagen etterpå. men det er kjipt å leite etter trådene hele tiden for å finne de igjen, eller søke etter de. ofte finner jeg de ikke igjen i det hele tatt heller. jeg har prøvd å kopiere adressen inn i notepad sånn at jeg bare kan paste inn adressen, men det er tungvidt og jeg glemmer det ofte. går det ikke an å lage noe sånn at det viser de trådene jeg sist svarte på i rekkefølge? eller lage sånn at de trådene jeg er med i ligger i en egen kategori på forumet i rekkefølge? jeg vil tro at jeg hadde hatt dobbelt så mange poster, og vært mye mer engasjert vist dett hadde fantes. men jeg gidd rett og slett ikke leite eller søke hele tiden. [ Denne Melding var redigert av: Caveman på 2002-11-13 22:02 ] Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Kan vel ikke være så mye bry å søke da? Når jeg skal finne igjen tråder jeg har deltatt i søker jeg bare etter "Forfatter: zuperMensch". Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Ved å søke på forfatter så kommer trådene opp sortert etter dato, altså siste først. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Bortsett fra hvis du svarer to eller flere ganger i en tråd. Da vil tråden dukke opp sortert etter første gang du postet i den. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 På framed forumet iallefall kan du jo klikke på vis leste. Da finner du fram de postene som det ikke har kommet noen nye svar på siden sist. Ellers så kan du jo bare lage en mappe i bokmerker og legge en link der. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Det beste hadde vært slik som på mange andre forum, at man kan blir varslet på svar på temaet, selv om det ikke er min egen tråd. Dette syntest jeg er kjekkt. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Det er mulig når du starter en post i "ikke frames" forumet. Merk av for 'gi meg beskjed via epost når noen svarer'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå