Hagforce Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Heisann.... Jeg er i dag i full jobb (innen it og nettverk) men vil ha litt mer kompetanse. Jag har kun serviceelektroniker data kontorsystem med fagbrev. Er nett studiene til it akademiet noe å satse på?. Tengte å begynne med drift av nettverk og ccna. Mulig drift av nettverk blir litt basic?. Noen med erfaring og tips.... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 HIST. Sats på en høgskole (itfag.hist.no) . De har fjernundervisning, og det funker knall. (Du må ikke ha studiekompetanse for å ta fagene og ta eksamen leste jeg en plass) Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Ok, takker for tips. Noen som har erfaring med it-akademiet?. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Noen som har erfaring med it-akademiet?. 7340084[/snapback] Bra før under it-gullaldren, ikke verdt noe nå. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 HIST. Sats på en høgskole (itfag.hist.no) . De har fjernundervisning, og det funker knall. (Du må ikke ha studiekompetanse for å ta fagene og ta eksamen leste jeg en plass) 7308963[/snapback] Kan bare bekrefte at fjernundervisning ved HIST er helt ypperlig. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kan bare bekrefte at fjernundervisning ved HIST er helt ypperlig. 7340438[/snapback] Kan i allefall bekrefte at det funkar veldig bra (forutsatt) at du har disiplinen som trengs. Sjøl tok eg litt over eit år med påbygging mot Bachelor innan Informatikk ved HIST. Funka bra det i og med at eg eit år etter sit med Ingeniør-stilling innan IT.... Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Sorry for bump, men lurer litt på noe ang fjernundervisning. Hvordan er dette å kombinere med 100% stilling? Et slit? Pr idag har jeg gått GK og VK1 Yrkesfag. Trenger derfor generell studiekompetanse. Er det noen som tilbyr dette via fjernundervisning? Har også vært inne på www.nki.no og kikket litt. Så litt på Studiekurs IT med spesialisering i utvikling av Internettapplikasjoner Er dette noe og satse på eller er det bortkastet? Burde jeg heller satse på bachelor hos HIST? Jeg jobber idag 100% fast. Spm da er hvordan kan jeg kombinere dette? Anbefales det evt å trappe ned jobb? Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Et spm til ang nettstudiet til HiST. Setter man selv sammen hele studieplanen, eller er det mulig å kjøpe en ferdig pakke med alle fagene som kreves for å få en bachelor? Noen her som har gjort det? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Et spm til ang nettstudiet til HiST. Setter man selv sammen hele studieplanen, eller er det mulig å kjøpe en ferdig pakke med alle fagene som kreves for å få en bachelor? Noen her som har gjort det? 8245920[/snapback] Det er mulig å sette sammen pakken selv etter studieplanen for å få en bachelor. http://www.aitel.hist.no/studier/handbok/S...ieplanindex.php Begge informatikkgradene der både tilbys som fjernundervisning, og du kan på egenhånd studere dem enkeltfaglig hvis du ønsker. Lenke til kommentar
VictorOsborn Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Har du tilgang på Cisco Utstyr, hvorfor ikke studere på egenhånd? krever selvdisplin da men. Du trenger en cisco pressbok, eller opplegg feks fra knowledgenet, internetwork expert etc Så får du papirer på din utdanning ved å sertifisere deg. Finnes utrolig mye fine hjelpemidler der ute. Og ja hvis du allerede er i 100% stilling så er det et slit. Endret 31. mars 2007 av Happyone3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå