Naits_87 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei! Er det noen som har god greie på lydkort? Jeg har nemmelig lett over alt etter en driver som fungerer til lydkortet til en fujitsu siemens lifebook a1020, men har ikke klart å finne noen som fungerer ennå? håper det er noen som er mer kyndig enn meg på dette området!, fint hvis noen hadde gitt meg noen hint. Mvh Stian Andre Johansen Lenke til kommentar
catosim Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei! Er det noen som har god greie på lydkort? Jeg har nemmelig lett over alt etter en driver som fungerer til lydkortet til en fujitsu siemens lifebook a1020, men har ikke klart å finne noen som fungerer ennå? håper det er noen som er mer kyndig enn meg på dette området!, fint hvis noen hadde gitt meg noen hint. Mvh Stian Andre Johansen 7306652[/snapback] Gå inn på produsentens hjemmesider: http://www.fujitsu-siemens.com/ Der skal du kunne laste ned diverse drivere. Skriv ned produktnummeret og serienummeret på en lapp, du må taste disse inn underveis. Synes å huske at det fungerte greit for min del sist jeg hadde storcrash på min FS. Ca2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå