Venerable Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 -Førerkort -Visakort -City Gym kort -Bibliotekkort -Kondom -Kundekort hos Eleven Express -Fribillett til Pakkuset Disco. -Bonuskort til Kino1. -Diverse visittkort. -Et par kvitteringer. -206 kroner Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) -To laken 7308838[/snapback] Imponerende! Rett og slett imponerende! I min lommebok: - Et utgått månedskort - En brukt Ringenes Herre billet - Skolebevis fra i fjor - elevkort for i år - Bibliotek kort - Obos medlemskort (mamma meldte meg inn ) - To skrapelodd med gevinst som jeg må levere på mcdonalds i paris for et par måneder siden. - "BONUSKORT" for kinoen. - Brukt metrobillet. -Kvitering på at jeg har forhåndsbestilt WOW:TBC - en lapp med skrift jeg ikke klarer å tyde. - en femtilapp og en tjuekroning Gah, skulle vært hva har du i lommene Der har jeg mye mer spennende ting. Endret 20. november 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Gah, skulle vært hva har du i lommene Der har jeg mye mer spennende ting. Fins en tråd om det også her et sted Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 VISA MasterCard Førerkort En svensk 20lapp Studentbevis Rot i kortholderen er hat, hat og atter hat. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 ...og noen medlemskort i diverse Assassination Squads. 7319728[/snapback] Såpass ja. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Av en eller annen grunn kan jeg ta dette uten å se i den: - VISA - Førerkort - Reiseforsikringskort - Kvittering på Sparkjøp - Mitt ansattnr. i Forsvaret - 53 kr. - Plekter Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 -Visa -førerkort -mastercard -kode til mastercard(kodet) -forsikrings-kort inntill 2,5 mill, på reise -adgangskort til forsvaret -div penger Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 - EN del mynter - bankkort - en gammel kvittering fra manfa(Den lokale resturanten) Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 I min kortholder: Kopierings kort til skolen Elevbevis Adgangskort til jobben Rabatt kort på den lokale Deli'n 1 stk 200 lapp Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Studentbevis VISA-kort Studentkort til kollektiv trafikk. SL-kundekort Semesterbevis Kvitering på uttak av 400,- Menyen til det lokale gatekjøkkenet Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Penger, bankkort, optikerkort, helseforsikringskort, trygdekort, London Underground-bilett (£3), Stansted Express-bilett (£15), passbilder, tre stk. kondomer, kviteringer for ymse pengetransaksjoner i butikker og et skolebevis. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 bankkort, militær ID, div forsikringer, spenn, div småbilder av div folk Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Bankkort. Bibliotekkort. Jobbkort. Pasientkort. Rabattkort - Comet Sport. x2 Miljøkort. Skolereisekort. 52 kroner. Nøkler. Øvelseskjøringbevis. Endret 20. november 2006 av -Shaq- Lenke til kommentar
lamial Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) I lommeboka mi har jeg: -34,50 kroner -Legitimasjonskort fra videregående -En lapp som det står noe på -Bussbillett -Kvittering -Førerkort -Kortholder -2 bankkort -3 bibliotek-lånekort -3 videoleie-kort -2 bokklubbkort -1 russekort -p-piller -noen bilder av folk jeg kjenner/kjente Har mer spennende ting i veska mi... Endret 20. november 2006 av lamial Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 I lommeboken har jeg: - 8 bilder av min forlovede - 6 bilder av min forlovede som barn - Adgangskort til Studentsiloen på Grünerløkka - PartyTicket.net kort - Reiseforsikring - Billett til Cebit 2006 - Visittkort til en på VaTech hydro - Bankkort - Videotoppen kundekort - Førerkort klasse BMST - Kvittering fra utested *2 - Mine to egne russekort - Kvittering fra buss i England - Marit larsen konsert-billett - Hellbillies konsert-billett - Raske menn billett - Kaizers Orchestra billett - The Dark kinobillett i England - LOTR ROTK billett fra premieren - Harry potter og fangen fra Azkaban fra premieren - En haug med bilder av venner - Swiss Card Quattro lommekniv Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bruker kortholder! -nordea visa kort -førerkort for bil -videokort for narvesen -og et til videokort for narvesen Thats all i need Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 - Førerkort - Bankkort - Minnebrikke til mobben - Leiekort til Mix/Shell osv - Fartsbot - Kvittering fra Rema 1000 - Oppbrukt kontantkort - 313,50.- kroner Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) My wallet: -Nordea visakort -DnBNOR visakort -DnBNOR mastercard -førerkort -medlemskort for Studentersamfundet i Oslo -studentkort for Universitetet i Oslo -semesterkort (gul lapp) -medlemskort for Filologisk Forening -medlemskort for SV fakultetet (tror det er statsvitenskap ) -medlemskort for Cybernetisk Forening -771 kr -husnøkkel til hjemme -student månedskort for kollektivtrafikk i oslo by -billett for 1 gratis runde bowling på metro bowling i asker -brukt trikkebillett fra amsterdam -lånekort for den lokale videosjappa -kinobillett fra fritt vilt den 13/10 -to drikkebonger fra siste funksjonærfest i cybernetisk forening -visittkort fra Senior Developer, Web Applications, NAME, Opera Software -kort fra europeiske reiseforsikring -kvittering på at jeg tok ut 4000 kr i minibank sist lørdag Endret 20. november 2006 av Feh Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Penger Busskort Skolebevis Lånekort til Tønsberg bibliotek - sist brukt: for 4-5 år siden tror jeg Recent kvittering fra PcStyling Gammel rutetabell *hive i søpla* "Shopping card" til printerblekk Kortholder til TalkMore SIM-kortet Gammel bussbillett 50 danske kroner Lenke til kommentar
sneilerts Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bruker kortmappe; Visa debetkort Visa kredittkort Esso Mastercard (bensinkort) Travel Pass Corporate Førerkort Kantinekort til jobben i Trondheim Kantinekort til jobben i Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg