MrBjoern Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 - Masse gamle kviteringer - Busskort - 2kr og 50 øre - Ibux Jeg har ikke minibankkort for tiden (ødelagt) Og lappen er jeg ikke gammel nok til og ha. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) penger, kviteringer, kort og medlemskort forskjellige plasser. tja ... ikke noe stort mer tenker jeg. Endret 19. november 2006 av kornelen Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Penger, kvitteringer, bankkort, førerkort, visittkort + noe annet smårusk Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Plekter og Studentbevis.. LF GELD! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har penger og bankkort i min lommebok. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Penger og busskort Endret 19. november 2006 av Vrinsk Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hm... Kontanter, hvis jeg har noen. Som regel er det småmynter. Bankkort, studentbevis, mopedlappen, timekort fra kjøreskolen, visittkortet og timelista til jobben. Av og til er det div. kvitteringer eller billetter oppi der og. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 - 1000kr (En 500 lapp, to 200 lapper og èn 100 lapp) - Bankkort - Medlemskort hos Arsenal supporteklubb Norge - Medlemskort på Trivsel - Elevkort - Arsenal terminkort - Bilde av meg og min bror - Utgått busskort - Sikkerhetskort til nettbank - Nøkkelkort til Posten, jobb Tømte lommeboken igår for ting som kvitteringer og andre lapper. Jeg savner kun lappen nå (førerlappen altså). Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har sett meg ut en større lommebok når jeg får lønning, så bare gled dere, skal ta så mange bilder at dere får brekninger. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 - 400,- i hundrelapper - Adgangskort til et sted. - Minibankkort og kodekort bank 1 - Minibankkort og kodekort bank 2 - Sertifikat klasse B - Forsikringskort - Visittkort til en bekjent snekker - Utgått kort til BTF - Sertifikat for varmtarbeid - Sertifikat for bruk av lift - Medlemskort til El og It-forbundet - Utgått NAF medlemskort - MIX-kort - Gammelt kontokort til bank 1 - Bilder av gamle klassekamerater og ekskjærester - Gamle passbilder av meg - 21,- i mynter - En gammel tier, den med "søkk" i midten - En spiralfjær som er inni impulsbrytere Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har ikke lommebok.. Kortmappe. -Bankkort -Skolebevis -Ekstra super duper nød 100lappen min Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hva jeg har i min lommebok? Bankkort Busskort Trumfkort Kviteringer Og uheldigvis ingen penger. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 timekort fra trafikkskolen inngangsbilett til en fornøyelsespark i spania bankkort førekort helsekort forsikringskort enda et bankort kondomsefikat bilder av dama 50 øre et ledd til klokkereima mi! og en lapp med noen tall på som jeg ikke husker hva er! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ipoden, nettbank-kodekort & VISA Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 akkurat nå: - førerkort - securitas kort - falck medlemskort - bilde av kjæresten - 2 stk Visa debet kort (Skandia og DNB) - 1 stk gammelt legitimasjon - 3 stk mastercard - 1 stk visa kredittkort Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Skolekort (Selv om jeg er ferdig med skole) Førerkort Bankort (Med ny lønning i mårra ) Noen gamle kvitteringer, liten del av en avis, 2 nøkler, noe småpenger og et par bilder av 2 venninner. Og et busskort (Miljøkort) som jeg ikke bruker lengre pga bil. Endret 19. november 2006 av Equirinox Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hva skjer med at dere går med helsetrygdkort? Kommer utenlandsreiser veldig uventet på dere? 7307372[/snapback] Jeg har bare ikke fått surra meg te å ta det ut sia jeg var i Skottland... i mars 7307393[/snapback] Ikke verre? Jeg var i London i januar og har vel fortsatt ikke fjerna det. Hadde underground-kortet mitt liggende også evig lenge. Haha. Utover det er det: - Diverse kvitteringer - Førerkort - Bankkort - Spenst medl.kort - bibliotekkort - kontokortsak - nettbankkoder - relativt lite penger Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Masse grunker og noen medlemskort i diverse Assassination Squads. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Litt usikker på hva som ligger i lommeboken min, siden den ligger i lomma til en mørkhudet person med litt for lange fingre Kan ta kortholderen istedenfor: - Visittkort fra Starlight Tattoo - Sesongkort (06) til Godset - Kort med sikkerhetskoder til nettbanken - SATS kort - Førerkortet mitt - Visakort - 1000 kr cash.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Altfor mye dritt VISA-kort Kodekort til nettbank * 2 (det ene er snart tomt for koder) Ungomdskort til bussen Kvittering for ungdomskortet Platekompaniets stamkundekort Skolebevis Lånekort Kort for Kinosonen Abonnentkortet 2006 for Bergens Tidende Bilder av bekjente Bilde av meg selv Kondom etter behov Gratisbilletter til diverse utesteder Rabattkort hos Platekompaniet, Dolly Dimples og Videosjappen (sånn som fulgte med skoledagboken) Litt av en bussrute (de to bussene jeg vanligvis tar) 76 kroner Endret 20. november 2006 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg