Rippey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har ikke så mye rart. Har: -Bankkort -Videokort fra Shell -Videokort fra Statoil -Menykort fra Location (Kinokiosk) -Et ugyldig førerkort -Skolebevis fra i fjor -Et ubrukt, skrapet 150,- Netcom -Datakortet -Lånekort Bibliotek -Utgått busskort -25 Hurtigrute billetter -30,- i smått -Frimerke -Visittkort fra Pizzaresturant -Et bilde av Bjørn Dæhli -Et bilde av en gammel dame -Kondom -Ferjeruter Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Minibankkort, helsetrygdekort, pengar og eit minnekort til telefonen min. Har ein slank korthaldar som fungerer som lommebok. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Penger, bankkort, lånekort, busskort, europeisk helsekort og dykker sertifikatet mitt <3 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 VISA Studentkort Lappen Hvorfor dra med seg mer enn man trenger..? Cash slutta jeg med for et par år siden. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Chakl : Ikke legg kondom i lommeboka, da vil du risikere å få en liten guling i posten etter 9mnd... Varme + kondom over tid = liten kina unge mens du banger ei tøs i bankok. jeg har en svart liten skinn lommebok, bank kort, buss kort, skole legg @ kommune kort , førerkort, penger, bilder, minnepenn, kvitteringer, telefon nr til viktige personer. 7306790[/snapback] WTF liten kina unge mens jeg banger ei tøs i bangkok? Bangkok er jo isje i Kina engang 7306977[/snapback] Neinei, men når man er i bankok, så har man vært i kina og henta en liten dame, som du også banga, så har du dratt hu stakkars dama med til bankok, som du også der banger henne, helt til hun slepper den lille kina ungen ut =) Er ikke alle som forstår sånt... Jeg la inn en ny ting i lommeboka idag, flaxlodd. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er ikke alle som forstår sånt... 7310912[/snapback] Merkelig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Bruker ikke lommebok jeg.. Men har bankkort,førerkort og årskort på brenneriet i baklomma. Trenger ikke mer Endret 18. november 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Ikke noe spesielt... Bankkort Lånekort (Bibli.) Elevkort Brillekort (står styrkene mine på det, aner ike hvorfor jeg har det) Busskort - gratis buss Kanskje no penger, er ikke sikker. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Kr 2078,50 (Til wii) Lånekort til teh biblo (leser nesten aldri uansett, men HP må leses) Det var alt... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har kun kortholder: - VISA - Mastercard - Førerkort - Semesterkort til NTNU - Låskort til NTNU - Låskort til Adresseavisen - Medlemskort på Samfundet - 2-3 gratisbilletter til kino Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Akkurat nå har jeg. -2 Visa kort -Dykker sertifikat -Visitkort til: Meg, Frisøren, Sjefen, Fylkes Kommunen og Pappa -Russekort fra eksen min faktisk (Ikke nå lenger) -Tog bilett (Trondheim - Hamar, Tur/Retur) -2 Medlemskort til Coop, mitt og mamma sitt. -Kortet til døren og innsjekinga på jobb -Busskort -Togrute -WLAN kort hos RICA hoteller -Togbilett (Verdal - Trondheim, Tur/Retur) -Bilde av eksen (Gah, ikke nå lenger) -Kontoutskrift -2 femhundrelapper -1 hundrelapp -1 femtilapp -2 tjuekronere -1 femkroner -2 kronstykker -1 femtiøring. -En tegnestift som jeg har til å resette mp3 spilleren om den måtte henge seg. -Kalender m/notater (Grieg) -Kart over norge -Gammelt Studiebevis (kaste) -En gammel togbilett (Steinkjer - Verdal) -Førerkort Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har ikke lommebok, bare en tynn kortholder og i den har jeg elevkortet. bankkortet har jeg begynnt å legge igjen hjemme. for dyrt til å ha med på skolen hver dag. Busskortet har jeg i høyre baklomme. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) - En Ti-kroners polett til å bruke på handlevogner på Mega - 3 stk tannpirkere - Salt og pepper (små papirposer) Men ingen penger. Har en metallboks til bankkort, førerkort, ett stk russekort og russelappen. Kaster de to sistnevnte as we speak. edit: og et bilde av meg selv (skulle blitt brukt til busskort - kaste langt vekk) Endret 18. november 2006 av Mompen Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Penger kvitteringer førerkort bankkort helsekort www.geekticket.com kort mastercard til fjord norway mange "reklame"kort Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 penger(ofte ikke så mye),kredittkort,og et par *hosthark,kondomer*host. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hadde i lommeboka mi: - VISA - Mastercard - Lånekort bibliotek - Utgått studentbevis - Førerkort - Penger - Kvitteringer Den mista jeg, så nå sitter jeg her med kortholder Der har jeg bare plass til: - VISA - Førerkort - Noen sedler Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 I kortmappa mi har jeg følgende: - Bevis for rett til øvelseskjøring - Coop-medlemskort - Bankkort - Skolebusskort - Busskort Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 *hosthark,kondomer*host. 7311259[/snapback] "Hey, jeg har en urgammel kondom i lommeboka som bare dør etter å bli brukt, men vi må skynde oss, fordi den er garantert uttørket etter de 4,5 åra" Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hvorfor dra med seg mer enn man trenger..? 7310825[/snapback] Word. Har ikke lommeboka her btw.. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har lapper (ikke mynter), Bankkort, treningskort, skolebevis og nyere kvitteringer fra større kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg