applemania Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Ser ut som jeg er den eneste på forumet som ikke bruker lommebok. 7307558[/snapback] Bruker du gjennomsiktig plastpose eller baklommen, eller? Ser så utrolig mange menn som har det, jeg synes det ser fattig ut. Endret 18. november 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 To 200-lapper Bankkort Førerkort NAF medlemskort Studentkort Bibliotekkort Reiseforsikring En lapp med noen nummer på som jeg ikke aner hva skal bety...må ha lagt der lenge. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Medlemskort Centrum trim og Helse Mopedførerbevis Bibliotekskort Reklamekort (Er du mellom 16 og 24 år, ta taxi hjem for 50 kr natt til søndag) Skolebevis Busskort Bankkort 1 kondom 1 100 lapp 1 20 krone 4 1 kroner 2 50 øringer Endret 18. november 2006 av scarface15 Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bruker bare kortholder, og den inneholder Bankkort T-banekort Lånekort Sats-kort En sjelden gang kontanter Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 -To laken -Visa -Studentbevis -Helsetrygdkort -Forsikringsbevis -100 rubler(wtf?) -Kvittering Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Visakort Mastercard Middagskort til kantina på skolen Vaskekort til fellesvaskeriet på studenthjemmet Reiseforsikring Adresse og kartbeskrivelse til et hotell i Dubai Europeisk helsetrygdkort Studentbevis Busskort En kvittering fra Oslo S, billetten kostet 228 kr. En femtilapp Mye stæsj i liten lommebok! Lenke til kommentar
simenn Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 - filmklubbkort - dykkekort - medlemskort i DNT - lånekort - studentbevis - mastercard - visakort - førerkort - kollektivtransportkort - to fribilletter til fritt vilt - sinnssykt mye ubrukelige kvitteringer Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Skal vi se: -151kr i kontanter -VISA-kort -Førerkort klasse B -Busskort -En Fløibanen-billett, datert 28.07.06 -HMS-kursbevis -Noen bilder -Et sånt nettbank-kort Spennende? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 lommeboken min inneholder: -postbanken visa kort -postbanken sikkerhetskort for kontofon -ett gult biblioteks kort fra Arendal, som sikkert var hvitt en gang i tiden -ett biblioteks kort fra Froland som bare er møkkete... -ett blått kompetansebeviskort for truck og anlegsmaskiner -ett gult kort kun for maskinene -studentbevis fra i fjor -en bussbilett fra Arendal til Arendal -en bussbilett fra Arendal til Saltrød -en enkelt bilett fra Oslo -uttgått månedskort fra oslo -en cola etikett med ett visdomsord på -og en liten lapp det står "hei =)" på -2 sikkerhetsnåler som hindrer lekasje -1stk tier -6stk femmere -10stk kronestykker -3stk femtiører egentlig litt skuffende dette her... hadde forventet mye mer Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg har: - Førerkort - Skolebevis - Leige-kort på film - 3 busskort :O - Bankkort - Spenst-medlemskort - #80 Dyse - Et bilde av min søte jente Ingen penger Lenke til kommentar
maglame Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Kort Mopedlappen Bank SATS Skole Buss Penger I wish Og det er vel egentlig alt, pluss en bunke med gamle kviteringer Endret 18. november 2006 av hobbyflekken Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 skal vi se... i lommeboka mi har jeg: Bank kort Studentsamfunnet medlemskort Truckførerbevis Gratis kaffe på Egon billett kino menykort Skole bevis fra folkehøyskolen Museu FCBarcelona kort og sist men ikke minst 1 krone Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Min overvektige lommebok inneholder: - Bilde av min kjære - DnB NOR Visa - DnB NOR MasterCard - Noen visittkort - Visa Gold - Elixia-kort - Eurocard Gold (privat) - Eurocard Gold (corporate) - Adam og Eva frisørkort - Diners Club - SK Eurobonus - Air France-KLM Flying Blue - Hyatt Hotel Gold Passport - Radisson Rezidor Goldpoints Plus - Reiseforsikring fra Vesta (privat) - Reiseforsikring fra Vesta (jobb) - DnB NOR Assistanse greier - Inngangskort (jobb) - UiO studentkort - Månedskort - 70 Euro - 200 NOK - 80 SEK - 50 DKK Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Skal vi se: -Bankkort -Virgin Addict-kort jeg fikk i Newcastle sist jeg var der -Bibliotekkort -Brillegaranti-kort -Visittkort til en kar i militæret(HV Rekrutering) -ca 150 spenn i mynter Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 hmm. Ikke så veldig mye hos meg nå. - Dnb visakort - Dnb mastercard - Eurocard gold - Skandiabanken visa - Padi dykkebevis - Pressekort - Id, Norges Idrettshøgskole - Id, Studentidretten, SIO - Smartklubbkort - Førerkort - Kort til NIMI - Luftfyllingskort - Automatflexi med tre avkrysset. - Timekort til tannlegen - En 50-lapp - En 120kroner i 20-kroninger Lenke til kommentar
krihalie Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 og krihalie er jente. 7306825[/snapback] Hvordan greier du å ha så mye i lommeboka di? 7306848[/snapback] Det er et strev å lukke den ... tror jeg skal slanke den litt. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Førerkort VISA kort Studentkort NSB månedskort Reise-forsikringskort ca 1270 kr Vanligvis også en hel haug med kvitteringer, men rydda for ikke så mange dager siden... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 - 6kr - 8 stk Flytoget-billetter (6 brukte) - 2 stk boarding pass - Førerkort - Passfoto - Passfoto av dama - Div bilder - Visakort - 2 stk Securitas ID-kort - Bibliotekskort - SL klippekort - 10 stk kvitteringer - Leieavtale til golfbil fra Bulgaria med et brev skrevet på baksiden Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Ser ut som jeg er den eneste på forumet som ikke bruker lommebok. 7307558[/snapback] Bruker du gjennomsiktig plastpose eller baklommen, eller? Ser så utrolig mange menn som har det, jeg synes det ser fattig ut. 7308365[/snapback] Bruker lommen. Har ikke med mer enn VISA-kort, busskort og litt småpenger. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Visakort SR-Bankofon brukermeny Nettbank kodekort Frikort på et museum 18 kr i kontanter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg