Haraldson Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Skal vi se... Ting som har noe i lommeboka å gjøre Førerkort VISA NITH studentbevis Vaskerikort Linsesikring Europeiske reiseforsikring (men tror det har gått ut nå) Europeisk Helsetrygdkort (E-111) Ting som kan være kjekke å ha, men ikke i Bergen De fire frisørkortene, hvorav tre egentlig er det samme kortet til samme sjappa, men jeg får alltid nytt siden jeg ikke finner de gamle Bibliotekkort for Ål bibliotek Ting som hives som direkte konsekvens av denne tråden Diverse kvitteringer som har hopet seg opp Kvittering på NSB-billett bestilt på nett Selve togbilletten Kodekort til Sparebank1 (BankID som gjelder nå) Busskort for VGS Tele2-saken. Lenge siden jeg hadde Tele2 nå Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hva skjer med at dere går med helsetrygdkort? Kommer utenlandsreiser veldig uventet på dere? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Kom igjen, hvis vi legger det vekk finner vi det jo aldri igjen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hva skjer med at dere går med helsetrygdkort? Kommer utenlandsreiser veldig uventet på dere? 7307372[/snapback] Jeg har bare ikke fått surra meg te å ta det ut sia jeg var i Skottland... i mars Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hva skjer med at dere går med helsetrygdkort? Kommer utenlandsreiser veldig uventet på dere? 7307372[/snapback] Folk i klassen, samt læreren begynte å diskutere det i dag. De sa at jeg på liv og død måtte ha det med meg, og jeg lurte på hvorfor. «Nei, man vet jo aldri når man skal til utlandet». Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 VISA-Electron-kort-greie Sikkerhetskort for kontofon Lånekort fra biblioteket Et gammelt telekort Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Kom igjen, hvis vi legger det vekk finner vi det jo aldri igjen. 7307387[/snapback] Du har egentlig rett, jeg har ikke peiling på hvor mitt er... Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 -2 bussbilletter -togbillett (ser ut som en kvittering) -200-lapp -skoleruten -reiseforsikring -helsetrygdekort -bilde av marsvin -videokort -lånekort, bibliotek -skolebevis -medlemskort, coop -bevis for rett til øvelseskjøring -bankkort -en dansk 1kroning -20kroning -kroning -2 femtiøringer Wow, visste ikke at det var plass til såå mye i pengboka mi Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Bruker bare en enkel kortlomme med visakortet, førerkortet og aksesskortet til jobben. Lommebok blir for stort og klumpete, nok med en stor klumpete sak i buksa Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Folk i klassen, samt læreren begynte å diskutere det i dag. De sa at jeg på liv og død måtte ha det med meg, og jeg lurte på hvorfor. «Nei, man vet jo aldri når man skal til utlandet». 7307395[/snapback] "Excuse me? Hallo, nice to meet you mister, I am business man from far country Nigeria, I need car transport to Switzerland this evening. The driver will be paid properly, we're talking several billions euroes. You have interest in business?" Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ser ut som jeg er den eneste på forumet som ikke bruker lommebok. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) 50 amerikanske dollar, 10 egyptiske pund, 1 egyptisk togbilett, HW-lan bilett, et boarding card samt mange andre musemsmbiletter, busskort, bankkort, studentkort og kopieringskort Endret 17. november 2006 av Iver. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 I kortholdern min har jeg: månedskort, bankkort, sats-kort, et bilde av ei jente, og et helsetrygdekort (har det for å fylle opp slik at det ikke kommer en irriterende klikke-lyd av at kortene "hopper" rundt inni kortholdern ) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Visa 1 Visa 2 Sertifikat Treningsenterkort Reiseforsikring Mynter/lapper. Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 - Bruker ikke lommebok nei. Holder med en kortholder. - Eller sånn plastikk rundt bankkortet, og stappe penger mellom plastikken og kortet. Har nok ikke førerkort osv. Lenke til kommentar
Trofs Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Nå for tiden er den helt tom. Men vanligvis ligger det endel sedler der, noen kronestykker og busskort Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg bruker utelukkende kortholderen min. Rosemalingsmønstret i metall: I den har jeg bankkort og timeplan: Jeg har ikke brukt kontanter på over et år. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Folk i klassen, samt læreren begynte å diskutere det i dag. De sa at jeg på liv og død måtte ha det med meg, og jeg lurte på hvorfor. «Nei, man vet jo aldri når man skal til utlandet». 7307395[/snapback] "Excuse me? Hallo, nice to meet you mister, I am business man from far country Nigeria, I need car transport to Switzerland this evening. The driver will be paid properly, we're talking several billions euroes. You have interest in business?" 7307533[/snapback] Top of the day to you to sir. Im pleasure of agree to your proposal of business. Project implementation will begin when You dear sir give banking information. I am to say a very big thank for accepting to assist me further in this matter. Great success in future! I await your urgent response, please accept my best regards. :!: Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har en mistanke om at å ta alt utav og inni lommeboken min igjen kan bli et større prosjekt enn jeg gidder å begi meg ut på kl kvart på fem natt til lørdag, så her er et par bilder av lommeboken, så får dere helle gjette dere til hva som er inni. Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 jepp d ork vi jo... Æ har førerkortet, minibankkort, penga, coop-kortet, +masse unødvendig greier, som kvitteringe etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg