Gå til innhold

Hva har du i lommeboken din?

Roberto

Anbefalte innlegg

post-27757-1163805483_thumb.jpg

Skal vi se...

Ting som har noe i lommeboka å gjøre

• Førerkort
  • VISA
  • NITH studentbevis
  • Vaskerikort
  • Linsesikring
  • Europeiske reiseforsikring (men tror det har gått ut nå)
  • Europeisk Helsetrygdkort (E-111)

Ting som kan være kjekke å ha, men ikke i Bergen

• De fire frisørkortene, hvorav tre egentlig er det samme kortet til samme sjappa, men jeg får alltid nytt siden jeg ikke finner de gamle
  • Bibliotekkort for Ål bibliotek

Ting som hives som direkte konsekvens av denne tråden

• Diverse kvitteringer som har hopet seg opp
  • Kvittering på NSB-billett bestilt på nett
  • Selve togbilletten
  • Kodekort til Sparebank1 (BankID som gjelder nå)
  • Busskort for VGS
  • Tele2-saken. Lenge siden jeg hadde Tele2 nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skjer med at dere går med helsetrygdkort? Kommer utenlandsreiser veldig uventet på dere?

7307372[/snapback]

Folk i klassen, samt læreren begynte å diskutere det i dag. De sa at jeg på liv og død måtte ha det med meg, og jeg lurte på hvorfor. «Nei, man vet jo aldri når man skal til utlandet».

Lenke til kommentar

-2 bussbilletter

-togbillett (ser ut som en kvittering)

-200-lapp

-skoleruten

-reiseforsikring

-helsetrygdekort

-bilde av marsvin

-videokort

-lånekort, bibliotek

-skolebevis

-medlemskort, coop

-bevis for rett til øvelseskjøring

-bankkort

-en dansk 1kroning

-20kroning

-kroning

-2 femtiøringer

Wow, visste ikke at det var plass til såå mye i pengboka mi :wow:

Lenke til kommentar
Folk i klassen, samt læreren begynte å diskutere det i dag. De sa at jeg på liv og død måtte ha det med meg, og jeg lurte på hvorfor. «Nei, man vet jo aldri når man skal til utlandet».

7307395[/snapback]

"Excuse me? Hallo, nice to meet you mister, I am business man from far country Nigeria, I need car transport to Switzerland this evening. The driver will be paid properly, we're talking several billions euroes. You have interest in business?"

:yes:

Lenke til kommentar

7307395[/snapback]

"Excuse me? Hallo, nice to meet you mister, I am business man from far country Nigeria, I need car transport to Switzerland this evening. The driver will be paid properly, we're talking several billions euroes. You have interest in business?"

:yes:

7307533[/snapback]

Top of the day to you to sir.

Im pleasure of agree to your proposal of business. Project implementation will begin when You dear sir give banking information. I am to say a very big thank for accepting to assist me further in this matter. Great success in future!

I await your urgent response, please accept my best regards. :!:

Lenke til kommentar

Har en mistanke om at å ta alt utav og inni lommeboken min igjen kan bli et større prosjekt enn jeg gidder å begi meg ut på kl kvart på fem natt til lørdag, så her er et par bilder av lommeboken, så får dere helle gjette dere til hva som er inni.

post-50725-1163821760_thumb.jpg

post-50725-1163821788_thumb.jpg

post-50725-1163821886_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...