Insomniatic Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har ikke lommebok jeg Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 - Gamle kviteringer - Nasjonalt lånekort - Og noen femtiøringer Ikke store greiene. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bankkort (i flertall), bilsertifikatet mitt, semesterkortet mitt til bussen, medlemskort til Samfundet, studentbevis, kvitteringer, medlemskort til Unitedsupporteren og fanklubben til Metallica. Jeg bruker bare kort til å betale med, synes det er digg Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hmm skal vi se: plekter 20kr nøkler Visa Kort Visa Kort, jepp 2stk ikke spørr hvorfor. gamle togbiletter kviteringer kondom Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Min Lommebok atm Bilde 1: Fra venstre oppe Visa Electron 1 Kontokort Kontokort Bysykkelkort Visa Electron nr 2 Aftenpostens Foreldskort Tannlegekort Tannlegekort Bilde 2 Fra venstre oppe Månedskort 3 Brukte bussbiletter Ubrukt rabbatkort til min lokale kebabforhandler Klippekort på Kaffekompaniet Trumf Visitkort til Kjørelærer Sesongkort til Tusenfryd Bilde 3 Kvitering på Potetgull og dipp? En helt blank lapp? 82,50 Norske kroner Spennende sant? Endret 4. november 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 SmåpengerEt par sedler Visa Electron (som forøvrig er noe dritt) Lånekort på biblioteket Reiseforsikring Helsetrygdekort Hva er det som er så galt med visa electron? Når jeg hadde det så funka det finfint. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Max grense på uttak, Kan ikke brukes på de aller fleste resturanter, Cafeer osv.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 kult, var der i år jeg Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Visa Electron. That's it. Endret 4. november 2007 av lago Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bildet ble skrekkelig dårlig, da, grunnet dårlig mobilkamera og dårlig belysning. Det som befinner seg på bildet er som følger: - Førerkort - Bankkort - Skolebevis - Mix-kort - Bibliotekkort (ikke brukt på liek, tre år eller no') - Europeiske helsetrygdkort - Gavekort på H&M - Donorkort - Reiseforsikringskortting - To år gammelt Dolly-rabbatkortting - En brukt flybillett - Brukte bussbilletter - En brukt togbillett - Diverse kvitteringer - Alta Museum-klistremerker - En lapp fra ei venninne - og sist men ikke minst: penger. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Alt for mye i lommeboken, gitt hehe. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Eg har ei brun Billabong lommebok i skinn som eg fekk frå Australia i konfen Der har eg då dette : Førarkort ( Klasse T ) Big Bite kort Visa Elektron Nordea Kundekort Elevbevis Borgund VGS Ålesund 50-lapp+6,50 3 passfoto av tre søte venninder Legg kanskje opp eit bilete seinare ! Erlend Endret 4. november 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) I min lommebok atm: et kjøretimekort, Visa kort, førerkort, mnd's kort på spenst, videokort på showtime, kaffekort på narvesen, videokort på narvesen:) booring eyh? Endret 4. november 2007 av EspN_1985 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bare følte for å bidra. - 100 kroner - VISA - Mastercard - Førerkort - Utgått studentbevis fra HiL - Platekompaniets stamkundekort - Reiseforsikringsbevis - Europeisk helsetrygdkort - Busstabell for Rjukanekspressen Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Lommeboken er svart, skinn. Merke? Ukjent. Fikk den av brore min for vel 5år siden. Jeg har: - Visa Electron - Europeisk reiseforsikringskortdritt - Europeisk helsetrygdekort - "Skuleskyss".- Sogn og Fjordane Fylkeskomune - Bilet fra 'Firda Bilag', buss Sogndal - Leikanger - Bilet fra 'Firda Bilag', buss Sogndal - Hermansverk - Bilet fra 'Tide', buss Sogndal - Kaupanger - Bilet fra 'NSB', tog Lysaker - V07 (For to voksne) - Bilet fra 'NSB', tog Røyken - Drammen (For to voksne) - Noen trikkebiletter fra Oslo med assorterte datoer. - En nøkkel som ikke passer til en dritt - En liten skilpadde av rav. Penger? - 1x 10kr - 5x 10kr - 12 1kr = 42 NOK Samt litt andre småvaluter. Pund, euro, noen dollar og ett par Mark. Yay! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Visakort, bilde av drømmebilen og Naf-kortet Noen mynter av og til Og noen dikt Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Lommeboka mi ble stjålet i gård det vil si 500 ++ cash, traktor+moped-førerkort, bankortet, diverse andre kort, viktige kviteringer. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 1 euro og 50 cent 450 NOK i sedler 2x 5 euro 10 euro Togbillett fra Amstercam Centraal Station til Schiphol Billett fra kanaltur i Amsterdam Lapp med kontonummer og et nødnummer om jeg mister bankkortet Subway-kort med 3 klistremerker BigBite-kort 7/11 kaffekort 2 kondomer Og bankkortet, hvis det ikke ligger i jakka. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Eg har 17 kondomar. Ikkje noko anna. Nei, jeg kødder. Har helt ærlig bare en kortholder med et betalingskort i. Lommebøker is so teh 70's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg