mamama Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 • 7 kroner • Diverse rabattkort fra diverse butikker • Forsikringskort • Årskort til Akvariet • Lånekort til biblioteket • Visa • 27 kinobilletter • Månedskort for buss • Induksjon platetopp Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 om jeg en sjelden gang bruker lommebok så er det vel: - penger - bankkort - helsekort(bruker bare lommebok når jeg er i utlandet, av en eller annen grunn) Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Skal vi se... En hundrings En femmer og to énkroninger Bilder Bankkort En gammel In Flames billett Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Skal vi se.. Et russekort av en random jente Skolebevis Busskort Medlemskort til Sats Midlertidig førekortlapp Selve førekortet En 200-lapp bretta som en t-skjorte Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hmm Ein hundrelapp Ein femtilapp Visa Elektron Førarkort Tippekort Studentbevis Klippekort for buss 3.50,- Kvitteringer Er kort der det står at eg har A+ i blodtype 3 Magic kondomer Eit bilde av ei venninde Solkort Aston Villa fanklubb kort Bibliotek kort Video kort Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bankkort Busskort Skolebevis Ungdomskort(Kjekk ting av og til ) Coop medlemskort Time til frisøren xD 3 kronestykker og 5x50 øringer Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Småpenger Et par sedler Visa Electron (som forøvrig er noe dritt) Lånekort på biblioteket Reiseforsikring Helsetrygdekort Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg haaaar - kr 581,50 - Studentkort - Medlemskort til studentersamfunnet (Trondheim) - Semesterkort - Skolebevis fra VGS (tihi) - Videokort fra Narvesen - VISA og Mastercard - To passbilder \o/ Lenke til kommentar
564215 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bankkort 1 kondom Penger :o Lånekort video Lånekort bibliotek Noen kvitteringer Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bankkort Coop medlemskort Skolebevis Førerkort En 200 lapp og noen mynter En kvittering Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 I min lommebok har jeg: - ID-kort for ansatte i Forsvaret - Forsvarets førerbevis (aka Blålappen) - Førerkort - VISA - VISA Electron - kr 86,50 - "Tier" til å putte i handelvogner o.l. - Lapp med AG-nummer og P80-nummer Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Pegner, studentkort, månedskort til kollektivtrafikk, og muligens noen regninger. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Skal vi se... - 73 kr i mynter - en svensk seddel, 20 kronor - en del kvitteringer - to passbilder av meg selv - busskort - visakort - lånekort biblioteket - videokortet - rodenstock-kort fra optiker - spillerkort Norsk Tipping - medlemskort Trondheim filmklubb - 1 menykort fra Location - medlemskort Studentersamfundet (Trondheim) - studentbevis - semesterkort Endret 4. november 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 -21 kroner i mynter pluss en 100-lapp -VISA electron -Europeisk helsetrygdkort -reiseforsikring - "trygt hjem for en 50-lapp" kort Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 3x500 lapper 4x200 lapper 50 kr i småpenger nøkkel jeg vet hva tilhører bankkort biblotekskort 2 år gammel billet fra London underground kort fra en sverdsmed Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 fant min nå, mye artig - 3 polske sedler - helsekortet mitt - et bankkort - en polsk kvitering jeg ikke aner hva er på - kart over krakow - 100 svenske penger - 20 danske penger - en kinobillet spennende detta ;D Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Akkurat vert i Polen eller noe cake? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Akkurat nå: Bankkort 100-lapp noen småmynter, mest femmere kvitteringer fra hellas, to år gamle nøkkel til PC-en sånn kort hvor jeg kan få gratis drikke på Deli De Luca med et stempel Kort fra Godlia Kebab om gratis drikke, 3/10 stempler. Liker kontanter jeg Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har: * Kvitering fra da jeg kjøpte nytt pass * Nordland fylkeskommune skolebevis * Visa Classic * Baggage identification tag x3 * Narvesen kaffekort * Visa Electron * 7-eleven kaffekort * SL kundekort * Lånekort Bærum Biblioteker * Europeiske helsetrygdkort * Akershus fylkeskommune skolebevis * Enda et Visa Electron-kort * 50-lapp * ICA kvitering * Bussbilett for 151 * Kvitering fra posten * Ett russekort * 20-kroning x5 * 5-kroning x2 * 1-kroning x9 * 50-øre| Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Akkurat vert i Polen eller noe cake? tja, 2 år siden, sånn derre hvite-busser tur Var kult, fint land, mye kultur og sykt billig =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg