Rippey Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hvorfor går mange av dere rundt med flere tusen i kontanter i lommeboka? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Et ønske om å bli ranet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hvorfor går mange av dere rundt med flere tusen i kontanter i lommeboka? 7590800[/snapback] Har nettopp vært jul og folk har ikke hatt tid til å sette dem inn i banken. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Skinnlommebok fra Spareskillingsbanken (brukt 1 år) Innhold: - Penger (sedler og mynter) - Førerkort - Forsikringsbevis (Reise) - Medlemskort Opel Motorsport Club - Medlemskort Kinosonen - Lånekort på Biblioteket (sikkert utgått for evig tid siden) - 1 stk visittkort fra en kar jeg traff på en bransjefest for mange år siden... - VISA x 2 - Lapp med nødkoden til bilalarmen på en bil jeg har solgt (og som det er byttet alarm på ) - Bilde av samboeren min - Bilde av lillesøstra mi - Medlemskort NAF - Trumf-kort - Prøvekort på treningssenter (3 timer). Sist brukt 3/3 (årstall er ukjent ) - 6 stk av eget visittkort Edit: Følgende ble kastet etter «gjennomgangen»: - 1 stk visittkort fra en kar jeg traff på en bransjefest for mange år siden... - Lapp med nødkoden til bilalarmen på en bil jeg har solgt (og som det er byttet alarm på ) - Prøvekort på treningssenter (3 timer). Sist brukt 3/3 (årstall er ukjent ) Endret 28. desember 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) hmm.. la oss se... en haug med kviteringer.. En slik plast dings å feste parkeringslapper med i ruta på bilen.. 1100kr i kontanter.. kodekort for nettbank.. Visa... Mastercard.. Adgang/ansattid kort til jobben... VIP kort til Alcatraz... 2stk Videoleie kort.. (No idea hvor noen av de hører hjemme..)) passbilder av megselv.. Et par visitkort fra folk jeg har møtt.. Hmm.. en liten gul lapp det står PASS på.. Merklig, festet bak på førerkortet mitt.. Førerkortet mitt .... tror det er på tide å rydde litt her ja... Endret 28. desember 2006 av XooooF Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 -penger -bankkort -helsetrygdkort -lånekort ( ) -kinobilett -bilder -medlemskort i man united!! Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) -Sedler -Visa -Førerkort -Big Bite-kort -Nikita-kort -Kiropraktor-visittkort -Skolebevis -Gamle tippelapper -Lapp med brukernavn og passord til et webhotell. Har uvanen med å fylle lommeboka med ræl. Siden jeg fikk ny lommebok til jul, så er den nesten tom. Endret 28. desember 2006 av Kurume Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 En slik plast dings å feste parkeringslapper med i ruta på bilen.. 7591826[/snapback] Hadde det ikke vært en idé å hatt den i bilen, eller parkerer du ofte lommeboka di på avgiftspliktige steder? Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) En slik plast dings å feste parkeringslapper med i ruta på bilen.. 7591826[/snapback] Hadde det ikke vært en idé å hatt den i bilen, eller parkerer du ofte lommeboka di på avgiftspliktige steder? 7591945[/snapback] Hehe rett som det er Neida. har alt en i ruta på Bilen.. men den må settes nederst på høyere side av frontruta.. noe som setter den rett over varmeapperatet. da bøyer den seg etter en stund å gjør det umulig for parkeringsvakta å sjekke parkeringslappen min.. Så har en i reserve.. Joajoa.. kunne vel lagt den også i bilen.. bare ikke kommet så langt ennå.. Endret 28. desember 2006 av XooooF Lenke til kommentar
iskisk Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 - Mynter - 200krs seddel - bussbillett - diverse kvitteringer - frimerker - bilde av niese - bonuskort hos frisør - Visittkort - 2x lånekort, bibliotek - 1 stk elevkort - 1 videokort, Narvesen - reiseforsikring - 1 bussbillett fra Barcelona til Palamos, 3. okt, 05 Lenke til kommentar
Mariasha Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 - Førerkort - Bankkort - Studentbevis/nøkkelkort, NTNU - Semesterkort - Medlemskort, Samfundet - Medlemskort, NTNUI - Medlemskort, Den Gule Horde - Medlemskort, Tekna - Et par passbilder - Et gammelt sim-kort, av en eller annen grunn - En papirlapp med noe flyinformasjon, type referansenummer og avgangstid - Kvittering fra flybussen - Et par-tre mynter - En tusenlapp (høyst midlertidig, bare pga jula) - En hundrelapp - En tohundrelapp - Lånekort for Bodø Bibliotek - Vaskekort - Andelsbevis fra Aspmyra Stadion Hm, hadde litt mer enn jeg trodde. Har ikke plass/lys til å ta bilder atm. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Misunner alle som har førerkort.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 har som oftest bankkort, penger og båtførerbevis Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 jeg har busskort , bankkort , 347,50 og noe kviteringer! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har ikke så mye rask nå lenger, fikk akkurat ny lommebok: - VISA-kort - 200 kroner i kontanter - Førerkort (skjems av underskriften min, ser helt forjævlig ut) - Platekompaniets stamkundekort (nesten aldri brukt) - Coop medlemskort Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Lambada, det er faktisk ganske komisk at du registrerte deg for å skrive det der. Mer enn det gidder jeg egentlig ikke kommentere. Jeg er lei av janteloven. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hmm, litt ymse ^^ - Kvittering for busskort (man blir bedt om å ta vare på den om det skulle bli kontroll) - Koder for nettbank, sann 1 - 100 greier for sbm - TG 2007 billett i laminat - Bibliotekkort - VISA - Studentbevis fra Stranda VGS - Studentbevis fra Ålesund VGS - Busskort - Visittkort for bankdama mi - Reiseforsikringkort - 2 x kondomer - Russekort fra kompiser (3 stk) - Viktige tlf nr på en lapp om all teknologi skulle svikte ^^ - En nål - 3 kr Har nesten aldri kontanter siden jeg bruker VISA for så og si alt, har jeg kontanter er det bare fordi jeg skal bruke de på noe Det var da en usakelig unødvendig post der oppe lambada6, Robbie er en hyggelig kar Endret 12. januar 2007 av Equerm Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kondomer i lommeboken er som å be om barn. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kondomer i lommeboken er som å be om barn. Særlig kondomer og nål. Tar ikke varmen knekken på ballongen, kan du være sikker på at nåla gjør sitt. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 NAF kort. VISA kort. Nøkkelkort til jobben. Visittkortet til en fyr i Procurve Networking. 2-3 kvitteringer. Der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg