Minus Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Bankkort Lånekort til biblioteket Medlemskort til Coop Skolebevis Bevis for 100% deltagelse ved trafikalt grunnkurs. Ja, det var det. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hmm, ble faktisk overasket nå altså! Innhold: Ungdomskort-buss Gammelt Ungdomskoleskysskort Diabetes-identitetskort Midlertidlig kjørebevis Mopedlappen Bankkort Norgeskortet\biblioteklånekort Bilder av meg selv (Passfoto! ) Skattekort 2006 Medlemskort på ungdomsklubben som er utgått Mange kviteringer: - Buss, Ringrute x 4 - Kiwi, Blandevann\brus til en fest som ble fiasko - Vinmonopolet, halvflaske vodka Kontanter: 1kr ( Som jeg fant i går på gata ) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 ookei, min tur. tar det fra venstre på bildet, øverst til nederst. kvittering coop; Skurebørste, myk kvittering ica; Coca Cola Zero bussbillett utslitt kinobillett fra trondheim bestått trafikalt grunnkurs cash mopedførerbevis (old skool diplom style) navn og nummer til gjensidige kar ny konto informasjon skole ID karstens klipperi klippekort navn på vitne mitt når jeg ble påkjørt (avrevne bunnprislappen) Partyticket.net kort og bankkort. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 ookei, min tur. *snipavdav* Joggu er du rik a :O Lenke til kommentar
neadii Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Skedsmo Bibliotek kort SpaceWorld Lillestrøm Gamers Card Registreringbevis på sykkelen min hos Falken Stykke papir med navn, nummer adresse og postnr som faktisk er fra gamle huset vårt :\ til slutt har jeg bilde av søstera mi og pappa fra ca. 8-9 tilbake, har ikke bilde av mamma Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Joggu er du rik a :O 7384970[/snapback] Han driver sikkert med noe kriminelt. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Joggu er du rik a :O 7384970[/snapback] Han driver sikkert med noe kriminelt. 7385870[/snapback] Tipper han driver og snusker litt med mora til steina.. går noe rykter i nerdebuletråden om felles bilkjøring Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 I kortholderen min har jeg: Skolebevis Visa Førerkort 30% rabattkort som kan brukes når jeg kjøper det sjette produktet på apoteket. En liten papirlapp med masse, små røde hjertet på som Veronica har tegnet. Viktig å påpeke at det sjeldent er kontanter der:-( Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 - Kontokort for russekontoen - x antall kvitteringer - En trikkebillett - Studentbevis - t-banebillett - 50 øre - reiseforsikringkortopplegg - To lånekort fra bibliotek - Bilde av ei venninne (: Edit: Bilde 7306703[/snapback] Var vel heller lite smart å legge ut fullt navn og signatur på internett? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Skammesjå: Bankkort Nettbank-kode-kort Rabattkort på Svingen Rullekebab & Pizza ^_^ Rabattkort hos frisøren Visittkort til et par folk Førerkort Studentkort Medlemskort til treningssenteret En brukt billett til en Iron Maiden-konsert ( ) En hundrings 46 kr i mynter - OMG, jeg er rik!! O_o The end. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Suckers... Jeg har ikke lommebok en gang. Men i lomma har jeg 1 kortmappe med: - VISA - Student VISA - VISA Electron - Student MasterCard - Helseforsikringskort - Datakortet - Skolebevis I tillegg har jeg 6,- kr som ville ha ligget i lommeboken hvis jeg hadde hatt en. Endret 29. november 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Oppdatert: Visa, bankkort, visittkort og midlertidig førerkort. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Skal vi se: - Skandiabanken debetkort - Skandiabanken kredittkort - Førerkort - Samfundet-kort - NTNU-studentkort - NTNUI-kort (treningskort) - NTNU-semesterkort For å ikke glemme 44 kr :!: Endret 30. november 2006 av the_lynx Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Joggu er du rik a :O 7384970[/snapback] Han driver sikkert med noe kriminelt. 7385870[/snapback] Tipper han driver og snusker litt med mora til steina.. går noe rykter i nerdebuletråden om felles bilkjøring 7385957[/snapback] Ja, alle som har pengeseddler på over 200kr driver med no kriminelt!! *BUSTED* Nei, Tnn har rett. De går rett til mora til Steina. Som takk for igår. [/ot] Tror det er på tide å skaffe meg en ny lommebok snart. Den jeg har nå har vart i 3-4 år nå til jul. Lenke til kommentar
.com Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 litt over 200 spenn bankkort busskort og ptn-kortet Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 - Busskort - Bankkort - Sikkerhetskort - Kvittering som er et par år gamle - og masse lommerusk Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) - Innhold: - Div rabattkuponger - Visakort - Skolebevis - Treningskort - Passfoto av meg - Div. Kvitteringer - Narvesenkort på kaffe - Førerkort - Vervekort på Treningssenter Endret 3. desember 2006 av christer-R Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jau, skal vi se her: - 2016 kr i cash - Førerkort - Bankort/Friørkort/Lånekort/Skolebevis/Busskort Thats about it! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Min tur -Flaskeåpner -512mb minnepinne -Plekter -Bilde av meg -130kr -2 lånekort -Busskort -Reiseforsikring Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Var vel heller lite smart å legge ut fullt navn og signatur på internett? 7388168[/snapback] Det er ikke min signatur, men håndskrifta te bibliotekaren som skreiv på bibliotekkortet mitt da jeg fikk det i 1. klasse (: Og navnet mitt står da på profilen, så det er ikke akkurat en stor hemmelighet.. Edit: navnet står også feil der, btw Endret 4. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg