Gå til innhold

Når kommer Xbox Live?

daf

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at en pakke kommer snart, det er masse rart i den som jeg har hørt for eks: høretellefoner med mic og en ekstre kontroll og x-box live kit og to spilll, og den kom til å koste runt 599, er det sant eller ikke, når kommer den pakken?

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-14 11:43 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det heter Xbox Live og ikke liv :lol:

Pakken inneholder ett års abonnement på tjenesten, to spill, og hodetelefoner med stemmekommunikasjon. Dvs. at du kan snakke med de du spiller med over nettet, uansett om det er naboen, eller fetteren på andre siden av kloden. Dette kommer til koste ca. 500,- og kommer 14. mars i Europa (15. november i USA). Dette er kun en tjeneste for de som har bredbånd.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-14 10:58, skrev mrMKE:

hva skal man med live fra microsoft når man kan spille over internet i dag med et enkelt program gratis ?

Det er så mange begrensninger i det programmet, at det virker nesten som om du ikke har prøvd det. Ja, du kan spille over internett, men det blir ofte ikke mer enn 2 eller maks 3 player. Årsaken ligger i at Systemlink er laget for lan med mye større båndbredde. Du vil derfor oppleve ganske mye lag når du spiller, noe de eliminerer totalt i Xbox Live.

Xbox Live kommer til å støtte opp mot 32 player, kanskje flere. Du kommer til å slippe alt som heter juks, da sikkerheten rundt tjenesten sies å være på linje med militær sikkerhet. Du vil kunne snakke i realtime med alle du spiller med. Globale rangeringslister. Du vil venner lett tilgjengelig på samme måte som MSN, og mye mer.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-20 14:47, skrev daf:

nå har jeg x-box connect og der kan man spillle opptil ca36 stykker. men da må man betale hundre kroner får å få serie nr , men hvis du laster ned gratis så kan du bra spilll 4 stykkker.

BULLSHIT! Gi meg en link som beviser det!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-19 21:10, skrev daf:

hvordan veit du det da? det tror jeg er helt likt som å kjøpe dewn kiten. jeg har hørt om noen på gamersom har lastet den ned og spillt halo , så jeg tror du tar en feil der. ;o)

Jada, det går fint å spille Halo og andre link-spill med ymse gratis tjenester. Problemet er bare at det krever EKSTREMT med båndbredde. Du må regne noe sånt som 256kbit linje pr spiller.

Med Live tjensten slipper du problemer som det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...