Dj_Arnleif Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er ikke sikker på om dette er rett sted å spør, men kan noen forklare meg hvordan du gjør det? Takk. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Fant det ut ved hjelp av kimmag, all takk til han Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Bruke Gmail i msn slik at det står hvor mange mail du har og når du trykker på de kommer du til Gmail-inboxen din? Hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Det har eg desverre ikke funnet ut :/. Eg fant bare ut hvordan man bruker sin egen Gmail konto til bruk av chatting med andre på MSN. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Og for de som lurer på det, så registrerer man en passport-konto med denne mailen, på f.eks www.passport.net Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 hvordan endre nick da? feltboksen min er grå.... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tror du må bekrefte mail-adressen din før du kan forandre nick. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det funket, men når jeg kom på pcen igjen i dag, kommer jeg meg ikke inn med gmailen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå