Gå til innhold

Gears of War SVART ETTER MONSTER?

_richter_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel etter å ha tatt monsteret etter ørtenden gang er det overraskende hvor lett det er.. er bare å ta noen få skritt til siden så løper den forbi. I starten to skritt til venstre, snur meg og hvis teammate er skada trykker galant x foran vedkommende og tasser ut i neste rom.. Snur meg skyter et skudd i rygg på berserkern og da kommer han løpende i vinkel igjen. Er egentlig ikke problem i hele tatt nå etter så mange forsøk ;).

Basskassa sto rimelig høyt på i går så jeg er sikker på at hele nabolaget her har fått med seg gears of war soundeffects.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Basskassa sto rimelig høyt på i går så jeg er sikker på at hele nabolaget her har fått med seg gears of war soundeffects..  :thumbup:

7310692[/snapback]

Hehe, du er ikke den eneste som har reklamert til nagolaget at du har spilt Gears of War i helga nei :D Spiller for full fit** her! :D

Lenke til kommentar

Berserker er ikke så vanskelig, bare man ikke er uheldig, for ho dreper deg på ett slag, og i co-op kan hun lett kverke deg, permanent om ikke lagkameraten får hun vekk fort nok.

Corpser, lett den og egentlig. Antar den graver tunnelene og emergence hullene, ikke sloss.

General RAAM, vanskelig ^^ Iallefall på hardcore og insane. Vil anbefale å spille co-op på han her. Blindfire er din venn.

Alt i alt ett ganske morsomt spill som jeg sikkert kommer til å spille ett par ekstra ganger, mest pga co-op.

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg ble skremt av berserker osv. Men til nå har jeg ikke blitt skremt en gang i dette spillet tror jeg... Trodde jeg var en pyse når det gjaldt sånn, (hoppet bak sofaen og gjemte meg flere ganger når jeg spilte Silent Hill. Å trykke START falt meg ikke inn). Men selv om jeg bare har spilt 1-2 "horror" spill syns jeg Gears of War er like skummelt som COD eller hvilket som helst annet FPS.

Lenke til kommentar
Jeg har ett annet problem. Tør faktisk ikke ta Berserkeren. Freaker helt ut når jeg hører monsteret kommer springende bak meg.  :cry:

7309626[/snapback]

Hehe... du er ikke den eneste. De gangene det kommer en berserker, så får jeg fullstendig angst og vil egentlig ikke spille mer. Samme på den grusomme fabrikken. De derre stygge krypende greiene som lyser... jeg hater de, rett og slett hater de. Men men... alle de er jo rene pusekattene mot RAAM, som jeg selvfølgelig ikke har klart ta enda :blush: Noen som har noen tips?

7309787[/snapback]

Hva du enn gjør: HOLD DEG I LYSET! HOLD DEG I LYSET! !! UHÆÆÆÆÆÆ!

Lenke til kommentar
Er vel heller ikke meningen at det skal være skummelt.

7320126[/snapback]

Epic har da flagget spillet som er horror-game.

Og i det uttrykket legger jeg, skummelt.

Intensjonen deres har i aller høyeste grad vært å lage et skummelt spill.

Jeg finner ingenting skumelt ved det.

Condemned derimot var rimelig heftig til tider.

Gears of War — a third-person tactical action/horror game—
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...