Gå til innhold

Gears of War SVART ETTER MONSTER?

_richter_

Anbefalte innlegg

Hoi, etter å ha lurt berserker ut i åpen landskap og drept skiten med hammer of dawn så går skjermen i svart!. Menyer og options er intet problem , og spillet går greit forøvrig men skjermen er helt sort...

Noen som har opplevd dette , og er det evt en lommelykt ellerno?

:hmm::hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var ikke slik hos meg iallefall, skjer det samme hver gang du loader?

7306307[/snapback]

Ja, virker ikke som det skjer noe galt heller. Et trykk på start så kommer jeg rett inn i options delen og alt er som det skal. Har forøvrig tatt berserkern to ganger nå for å se om det samme skjer. Tok reload last checkpoint etter skjermen ble sort.. Er meget merkelig; tok ut dvd platen akkurat og sjekka.. den er ren som ei barnerompe ;).

Hmm.. Var da sikker på at dette gjaldt veldig mange, spiller på en 100" med prosjektor men regner ikke med at det har noe med det å gjøre.

Det er altså ikke noe lommelykt ellerno ?

Lenke til kommentar

Hmm, det fungerte fint hos meg. HUsker stedet, men ikke hva som skjedde etter jeg drepte den! Men hadde i hvertfall ikke noe bruk for noe lommelykt, og skjermen gikk ikke svart etter hva jeg husker. Regner med at du har prøvd å drepe den en gang til (loadet tilbake) og sjekket om det samme skjer igjen?

Lenke til kommentar
Hmm, det fungerte fint hos meg. HUsker stedet, men ikke hva som skjedde etter jeg drepte den! Men hadde i hvertfall ikke noe bruk for noe lommelykt, og skjermen gikk ikke svart etter hva jeg husker. Regner med at du har prøvd å drepe den en gang til (loadet tilbake) og sjekket om det samme skjer igjen?

7306321[/snapback]

Yupp, har det.. Tok å restartet boxen akkurat og tror du pokker ikke at siste checkpoint var FØR monsteret.. Nei, dette var merkelig. Virker ikke som om cd`n sliter ellerno heller og finner heller ikke noe tilsvarende problemer på nettet hittil enda.

Jeg begynner å lure på om jeg kanskje har fått en dårlig gow kopi ellerno, den var dog innpakket i plast og kjøpt fra EB games til sølvtøypris.

Jeg kan selvfølgelig prøve å fullføre gamet i blinde, fordi jeg kan skyte og løpe.. Er bare det at skjermen er heeelt svart. :ohmy:

Lenke til kommentar

Fixet! Var oppdateringen og det faktum at jeg ikke var kobla til xbox live.. På andre timen spelling nå etter å ha wasta mye tid på det første monsteret som jeg egentlig tok på 3de forsøk ;).

Aight back to play. Takk for kjappe svar likevel, frustrerende når slike ting skjer.

Lenke til kommentar
Jeg har ett annet problem. Tør faktisk ikke ta Berserkeren. Freaker helt ut når jeg hører monsteret kommer springende bak meg.  :cry:

7309626[/snapback]

Hehe... du er ikke den eneste. De gangene det kommer en berserker, så får jeg fullstendig angst og vil egentlig ikke spille mer. Samme på den grusomme fabrikken. De derre stygge krypende greiene som lyser... jeg hater de, rett og slett hater de. Men men... alle de er jo rene pusekattene mot RAAM, som jeg selvfølgelig ikke har klart ta enda :blush: Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Zenith, blind fire, blind fire som en GUD.

Lokk vekk kryll'ene, gå en kjapp tur i skyggen så inn igjen f.eks. så inn i lyset igjen, dekning og mei løs. Det er også en Troika bak han som kan være til nytte, dog, kryll'ene kan ende opp med å spise deg opp. Co-op er også en fordel siden man kan resse hverandre.

Lenke til kommentar
Det er lett, still deg forran døren, snu deg og vent til ho kommer for å gi deg klem, så hopper du til siden. Gjenta til du er utendørs, så bruker du hammer of dawn (det ligger en der, om du ikke har en allerede)

7309767[/snapback]

Du får det til å høres så lett ut. :)

Seriøst, er ikke bare å hoppe til siden, samtidig som du sitter å hyler som en liten jente og jobber hardt for å ikke drite deg ut. Det ender som oftest med at jeg mister/kaster spaken i småpanikk når jeg snur meg å ser berserkeren kommer løpende kjapp som en motherfucker bare 2 cm fra trynet mitt.

Kan ikke huske sist jeg har hatt slik angst for en "boss". :D

Lenke til kommentar
Zenith, blind fire, blind fire som en GUD.

Lokk vekk kryll'ene, gå en kjapp tur i skyggen så inn igjen f.eks. så inn i lyset igjen, dekning og mei løs. Det er også en Troika bak han som kan være til nytte, dog, kryll'ene kan ende opp med å spise deg opp. Co-op er også en fordel siden man kan resse hverandre.

7309896[/snapback]

Takker for tipset! :D Får vel sette meg ned og vise RAAM hvem som er sjefen! :cool:

Lenke til kommentar

Seriøst, er ikke bare å hoppe til siden, samtidig som du sitter å hyler som en liten jente og jobber hardt for å ikke drite deg ut. Det ender som oftest med at jeg mister/kaster spaken i småpanikk når jeg snur meg å ser berserkeren kommer løpende kjapp som en motherfucker bare 2 cm fra trynet mitt.

7309904[/snapback]

Vel, jeg spiller med en venn så det hjelper litt. Dog, vi har blitt slått ned noen ganger, som har fått oss til å bli ganske så hyper på å få hu vekk får ho slakter vedkommende permanent. Det er i slike øyeblikk man bør freake ut ;)

Lenke til kommentar
Det er lett, still deg forran døren, snu deg og vent til ho kommer for å gi deg klem, så hopper du til siden. Gjenta til du er utendørs, så bruker du hammer of dawn (det ligger en der, om du ikke har en allerede)

7309767[/snapback]

7309904[/snapback]

Hehehe... husker jo hvordan jeg fant ut hvordan jeg skulle få hu ut. Løp inn i rommet den første døra er. Gikk bort til døra, og febrilsk trykking på den blå knappen for å åpne den. Men neida, ingenting skjedde. Jeg skjønte jo absolutt ingenting og trodde det isåfall var ei anna dør i rommet. Så jeg snur meg for å se, og skriker til og trykker som en gal for komme meg unna da jeg ser bersekeren komme løpende mot meg... (sent på kvelden, så hadde ikke nok lyd på til at jeg hørte den komme... vil ikke ha flere naboklager nå :!: ) Da gikk døra opp gitt :yes:

Endret av ^Zenit^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...