:utakt Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg var noen dager i Dubai nå i høst, og knipsa litt. Ble mest fornøyd med disse to (selv om det kanskje er litt "turist"-preg..?). Bildene er uredigerte, bortsett fra at jeg har krympet dem ned til 30% av opprinnelig størrelse. En oppløsning på 2 800 x omtrent like mye virket litt..unødvendig. Vad tycks? Bygningen er et museum av noe slag. Området var utrolig stemningsfullt, med masse kriker, kroker og spennende belysning, men det vesle kompaktkameraet mitt slet fælt med å få bildene tydelige i mørket (stativ, anyone?). Solnedgangen er fra en ørkensafari. Stemningen derfra kan egentlig ikke formidles i et bilde, men..lov å prøve! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det siste bildet så veldig bra ut, men var desverre ikke så teknisk bra. Er det bare jeg som syns det første er skevt? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Nei, det første ER skjevt. For å få det skarpt (/skarpere) måtte jeg sette kameraet ned på en søyle-ting, og den sto litt feil i forhold til motivet. Et til. Det er en slags ro over dette. Hjulspor inn i evigheten. Eller noe. Endret 17. november 2006 av JLa Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Bilde nr.1 var fint, god stemning. Dubai er flott turistmål og fotomål ja Var du ute i ørkenen og kjørte offroad ? Og prøvde du sandboard og kamelriding ? Må nesten oppleves. Endret 18. november 2006 av kverna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå