Wattengård Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvis du har en Pioneer P7700MP, prøv følgende: * Sett i en mp3cd * Sett avspilingsmodus på "random" * Prøv å skift sang Det som skjer til meg er at hvis jeg skifter sang "med vilje", altså trykker på knappen, så hopper den til neste spor i rekken i stedet for til tilfeldig sang. Derimot hvis jeg lar sangen spille helt ut slik at den skifter selv, så hopper den til et tilfeldig spor. Dette må da være en bug? -C- Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg ville sagt det var en positiv ting, så kan du skifte til den sangen du VIL høre, i stedet for å måtte risikere å bla igjennom hele cd`en for å finne den. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Nei. Da slår jeg jo bare _av_ random... Hele grunnen til at jeg slår på random er jo at jeg vil høre en tilfeldig låt... -C- Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Enig med ChristianW! Er akkurat samme på min.. Gjelder dette alle fra Pioneer? Endret 22. november 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Hvis dette var en planlagt "feature" så kunne jeg tenkt meg litt av det stoffet utvikleren var høy på når han laget programvaren Men kanskje man skal sende en mail til Pioneer da? -C- Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 LOL! Sende mail ja å hilse fra flere frustrerte brukere! Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Snakka nettopp med en kompis fra Bilradiospesialisten og han sa at alle Pioneer modeller har random implementert på denne måten... Clarion sine fungerer på nesten samme måte, men der hopper den til tilfeldig låt ved nytt trykk på random knappen. -C- Lenke til kommentar
eab Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Samma på min også, derfor har jeg kutta ut random funksjonen Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har du sjekket brukermanualen... Kan hende det ligger en instilling som kan endre til at å når du velger neste sang så blir den og random... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Nei. Men begynte å lure på om det kanskje ligger noe i den "operation mode 2" modusen... Skal prøve å huske å sjekke opp litt neste gang jeg er i bilen... -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå