joakim409 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei! Skal ha ny telefon ganske snart! først tenkte jeg på k800i men det blir for dyrt så jeg vurdere no på k610 å w710 og w850. hadde mest lyst på k610i men fant ut at den ikke har nakka mere å tilby en w710. men vet dere hvordan telefon jeg burde kjøpte ut av di tre ? er så usikker skjøll men har ganske lyst på w710i vis den e bra! Lenke til kommentar
joakim409 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 er det ingen som har noen tips på hvordan av di telefonene jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
MaxiNam Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har akkurat kjøpt ny mobil, nemlig k610i . Jeg er veldig fornøyd med den hittil, den leverer varene og billig er den også. Hvis jeg skal pirke på noe så må det være de småe tastene på siden som du tar bilder eller justerer volum. Disse kan bli litt for små med store hender, men mine er ikke så veldig store . Den har 3g og men dette har jeg ikke prøvd ut, men 3g kamaret virker bra. Det følger med overføringskabel og programvare til å overfører filer. Håper dette var til hjelp og lykke til med mobilkjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå