Gå til innhold

Gears of War - Ufattelig vanskelig online?

BrokenTomato

Anbefalte innlegg

Mitt problem er nok at jeg er mest vant til mus og tastatur. Men det kommer seg etterhvert.

Ellers - følg de gode gamle fjellvettreglene (ja, de virker i science fiction shooters også):

- Gå aldri alene (Viktigste så langt. Enstøinger som er vant til andre online spill kan lett bli kjempet ned hvis to og to samarbeider og dekker hverandre).

- Si i fra hvor du/dere går

- Snu i tide (bli ikke stående rett opp og ned og bytt kuler med motstanderen)

- Grav deg ned i tide (bruke cover)

- Lytt til værmeldingen (vit hva de andre på laget har tenkt til).

- Ha med matpakke (her foreslår jeg i denne settingen øl og saltstenger - for dere under 18 - cola og sjokolade)

7308344[/snapback]

Hehe, de reglene der funker veldig bra! Hadde selv Cola og melkesjokolade lett tilgjengelig hele kvelden :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da må du koble Xbox360 med ledning til netverksporten i pc-en.

Så går du i kontrollpanel på pc-en og velger network-connections.

Så får du opp at pc har en LAN-port og en trådløs.

Disse skal da settes i Bridge (høyre-klikk), slik at Xbox 360 går inn i pc-via ledning, og blir sendt videre på den trådløse delen av pc-en til ruter.

Og da trener jeg ikke kabel lenger?

Lenke til kommentar

Syntes det gikk helt fint online når jeg først ble litt kjent med banene. Gå alltid med en annen og å flanking funker som bare det, de fleste brettene er laget slit at når noen er midt i en skuddveksling så kan du komme deg bak eller angripe fra en annen vinkel.

Legg meg til folkens: Alf G

Lenke til kommentar
eh.. Er ikke helt med nå. Hele poenget er jo å unngå å måtte dra kabel til PCen.

Men mener du at kabelen skal gå fra den bærbare til 360en? For det må jo være genialt:P

7314741[/snapback]

Ja du tro vel ikkje at du skal koble ein xbox 360 uten Wlan-adapter opp i mot ein PC(uten å bruke kabel) som har trådløs oppkobling til router?:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...