Gå til innhold

Gears of War - Ufattelig vanskelig online?

BrokenTomato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt problem er nok at jeg er mest vant til mus og tastatur. Men det kommer seg etterhvert.

Ellers - følg de gode gamle fjellvettreglene (ja, de virker i science fiction shooters også):

- Gå aldri alene (Viktigste så langt. Enstøinger som er vant til andre online spill kan lett bli kjempet ned hvis to og to samarbeider og dekker hverandre).

- Si i fra hvor du/dere går

- Snu i tide (bli ikke stående rett opp og ned og bytt kuler med motstanderen)

- Grav deg ned i tide (bruke cover)

- Lytt til værmeldingen (vit hva de andre på laget har tenkt til).

- Ha med matpakke (her foreslår jeg i denne settingen øl og saltstenger - for dere under 18 - cola og sjokolade)

7308344[/snapback]

Takk for en veldig bra start på dagen! Holder på å le meg ihjel her jeg sitter. Det verste er jo at du har noen gode poeng. Konge!

Lenke til kommentar

Det er kjempe viktig i en spiller delen og kjempe viktig i online delen.

Flanke!

Satt å spilte spillet foran faren min da jeg fikk det. (han liker ikke helt BLODSØL spill)

men han ble skikkelig ivrig. KAST GRANAT! Flank dem, ja du må springe på flanken!

Å når æ kjørte motorsaga i en fyr.. ntå.. va det der nødvendig?:p

Lenke til kommentar
Beste rådet jeg kan gi deg - spill mot meg. jeg er enda dårligere, mot meg får du garanterte kills.

7306370[/snapback]

Gamle gubber som deg og nesten meg får da inn noen fulltreffere vi også :D

7309014[/snapback]

Vel ja. Prøver få broder'n til å kjøpe 360 og GoW, han er enda dårligere med disse kontrollene. Så kan jeg kverke han til min egen fornøyelse.

Lenke til kommentar

Vi hadde en norsk server i går, og Avanore og Dr.Peedee sviktet oss :dontgetit:

Prøvde å få kontakt, men dere var desverre ute av rekkevidde...

Vel vel, vi prøver igjen i kveld. Er dere to intressert i å bli med? Vi startet nemlig altfor sent i går, og spilte frem til klokken 5 om morgenen, så vi hadde tenkt å starte tidligere i kveld. Dersom flere vil joine går det sikkert bra, men som alle vet er det et rimelig lite antall som kan spille på samme server...

Lenke til kommentar
Vel ja. Prøver få broder'n til å kjøpe 360 og GoW, han er enda dårligere med disse kontrollene. Så kan jeg kverke han til min egen fornøyelse.

7309540[/snapback]

Hehe, kjenner meg godt igjen i den tankegangen! Bare ikke la han spille det for lenge... kanskje han blir bedre også er det DU som blir drept til hans fornøyelse!

Lenke til kommentar

Har ikke kjøpt meg live ennå (trenger trådløs "ting*) så jeg vet ikke helt hvordan GoW funker. Men er det bare en headset kanal? Er det mulig å lage lag helt selv hver gang? Da kan det jo lages norske "elite" squader som nesten alltid spiller sammen og samarbeider. F.eks en går alltid for Sniper og blir flink med den. En er motorsag spesialist/ maskingevær og en tar seg av heavy arms (den eksplosive buen f.eks). Noen flanker og så videre:P

Lenke til kommentar
Har ikke kjøpt meg live ennå (trenger trådløs "ting*) så jeg vet ikke helt hvordan GoW funker. Men er det bare en headset kanal? Er det mulig å lage lag helt selv hver gang? Da kan det jo lages norske "elite" squader som nesten alltid spiller sammen og samarbeider. F.eks en går alltid for Sniper og blir flink med den. En er motorsag spesialist/ maskingevær og en tar seg av heavy arms (den eksplosive buen f.eks). Noen flanker og så videre:P

7310356[/snapback]

viss du har en bærbar pc kan du bruke den som trådlaust punkt, bare lag en bro mellom tilkoblingene..men du må ha en bærbar da.. ;)

Lenke til kommentar
viss du har en bærbar pc kan du bruke den som trådlaust punkt, bare lag en bro mellom tilkoblingene..men du må ha en bærbar da.. ;)

7310415[/snapback]

Funker dette også med en stasjonær pc som har en trådløs tilkoblig? Bor i en kjellerleilighet og deler signaler med de som eier huset.

Beklager at jeg kaprer posten din til dette spørsmålet, gidder ikke lage ny :innocent:

Endret av MiKRi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

7310415[/snapback]

Funker dette også med en stasjonær pc som har en trådløs tilkoblig? Bor i en kjellerleilighet og deler signaler med de som eier huset.

Beklager at jeg kaprer posten din til dette spørsmålet, gidder ikke lage ny :innocent:

7310520[/snapback]

Er vel ingen grunn til at dette ikke skulle fungere med en stasjonær også.

Lenke til kommentar

Da må du koble Xbox360 med ledning til netverksporten i pc-en.

Så går du i kontrollpanel på pc-en og velger network-connections.

Så får du opp at pc har en LAN-port og en trådløs.

Disse skal da settes i Bridge (høyre-klikk), slik at Xbox 360 går inn i pc-via ledning, og blir sendt videre på den trådløse delen av pc-en til ruter.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...